Zondag viel het me tegen, ik had een hoop ontspanning verwacht nu haar rug in orde was, maar dat viel tegen.
Gister ging het al wat beter, ze liet d´r rug los en in stap liep ze ook lekker neerwaarts. Maar alsnog minder dan verwacht.
Daardoor ging ik vandaag weer aan de slag, zonder veel te verwachten. Gigantisch veel overgangen, nog geen half rondje in hetzelfde tempo. Dan weer uitstrekken, dan stap, dan een galopje, dan een arbeidsdrafje.. En na een kwartiertje had dat effect. Mevrouw liep vanuit een draf ECHT voorwaarts-neerwaarts. Super ontspannen, kont eronder, rug erbij, koppie als een stofzuiger, helemaal geweldig. Ik was zo blij, moest mijn tranen echt tegen houden. Voor elk gemiddeld paard is dit niks, maar eentje waar je al 3 jaar wat verder mee probeert te komen op Dressuurgebied, die altijd de sterren van de hemel kijkt.. Daar was het heel wat voor. Ze liep precies zoals het moest..

Nu weet ik alleen niet wat ik morgen doe. Ik bel de VA vanavond weer, we hadden afgesproken na 3 dagen weer te kraken, alles zat zo vast dat dat niet in een keer verholpen was, maar denk dat ik nog maar een dagje extra longeer. Kan nooit kwaad lijkt me, en hoe meer ontspanning er al in is gereden vóór ik er weer op klim, hoe beter.
Sorry, moest het even kwijt