Toen we kwamen liep ze nog met haar veulen en een shet in de wei.
Het is een erg vriendelijk paard, ze kwam direct naar ons toe en was erg aanhalig.
Ze is wel een stukje kleiner en fijner dan Händell en Ilindra (eerst dacht ik het lijkt wel een pony

Wat wel grappig is dat er 2 papieren bij zitten een KWPN (Gelders) en een Gronings, ze heeft dus ook 2 brandmerken, rechts Gronings en links KWPN.
Eerst even koffie gedronken en alle foto´s van veulen tot 9-jarige merrie door gekeken.
Ook een complete knipselmap over de merrielijn en hengstenlijn meegekregen.
De eigenaresse had het erg moeilijk mee om haar weg te doen en de hele familie is achter ons aan gereden om te kijken waar ze terecht zou komen.
De afspraak was dat als het hun niet aan zou staan de merrie weer mee terug zou gaan.
Gelukkig werd alles goedgekeurd

Daarna eerst Ilindra even op stal gezet en Lisa bij Händell in de wei gegooid, die sloten vrij snel vriendschap (lees Lisa sloeg Händell een paar keer goed raak en hij koos eieren voor zijn geld

Daarna Ilindra er bij in en dat ging wonderbaarlijk goed, ik had vrij veel spektakel verwacht maar dat viel erg mee.
Met 5 minuten stond alles al weer vredig te grazen.
De rest van de middag hebben ze lekker in het land gelopen en om 17:00 alles op stal gezet.
Ook dit ging zonder problemen.
Ik heb niet het idee dat ze haar veulen mist, ze loopt niet te hinneken en zoekt er ook niet naar.
Omdat ze wat kleiner is dan Händell en Ilindra heb ik een goede reden om op P&K lekker te gaan shoppen, alles moet een maatje kleiner (ze is "maar" 1.65 en heeft een klein fijn koppie)
Foto´s volgen z.s.m