Mijn moeder deed wel mee met Pieke en ik nam de hond maar mee. Het was behoorlijk druk: alle manege pony’s en -paarden en dan nog de hele carrousel en diverse eigen paarden en pony’s en een stuk of 20 honden.
De zegening ging goed (alleen beet de hond in zijn buurman’s neus). Na de zegening buiten werden alle paarden op stal ook gezegend. Pablo vond het erg leuk, vooral het stukje brood er na

Daarna was er een uitvoering van de carrousel en een demonstratie van het voltige team en toen…mocht ik met Pablo onze vorderingen in de Spaanse pas laten zien. Gelukkig deed hij het braaf

Daarna was er nog een kür op muziek met Mathilda en Phirginia

En daarna konden we weer met zijn allen vlaai eten

Foto’s heb ik niet, er werden wel foto’s gemaakt maar ik heb mot met die fotograaf (hij gebruikt een foto van mij met Pablo ongevraagd als promotiematerial en wil me niet gratis er een afdruk van geven terwijl ik vind dat dat toch wel het minste is wat hij kan doen) }>

Vieren jullie ook Sint Hubertus op stal? Ik vind het altijd een erg leuke dag en ook wel een prettig idee dat Pablo weer gezegend is. Ik ben niet gelovig opgevoed maar ik vind het een leuke happening en doe graag mee.