Deze week was Soest/Bilthoven aan de beurt. Von heeft sinds vorige week een paard dat ongeveer 30 cm groter is dan Tinka en dus moesten er veel nieuwe spullen aangeschaft worden, ontzettend vervelend

Vanmorgen gingen Von en ik richting Soest. Aldaar aangekomen, eerst maar de paarden bewonderd, vooral de Gribaldi, dat is immers familie van Valentino en afkomst verloochent zich niet, dat blijkt wel. Na een bakkie koffie gingen we dan echt op pad. Eerst naar Bilthoven. Daar moest ik heen voor de peesbeschermers voor bij de kogelbeschermers die ik laatst heb gekocht. Voor mij was dat het enige waarvoor de pinpas te voorschijn kwam in die winkel. Von had iets meer spulletjes nodig, dus die was wel even bezig bij de kassa

Op de terugweg spotte ik een oliebollenkraam

Ergens in Soest miste ik een afslag en daardoor kwamen we dan toch nog bij een winkel in Soest terecht. Dat kwam mooi uit, want Von was toch nog een en ander vergeten te kopen in Bilthoven. Voor mij lagen nog de perfecte springschoenen in het rek en dat was mooi, want in de vorige winkel had Von ze net voor mijn neus weggekaapt namelijk

Inmiddels was het alweer achterin de middag en na nog een bakkie koffie was het voor ons tijd om naar huis te gaan. Thuis moest het hele assortiment nog even gepast worden natuurlijk en zowaar, alles helemaal perfect

Het was weer een gezellig dagje op stap.