Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cowgirl schreef:Het lijkt wel of ze je gewoon niet zien alsje niet op een ijsco zit.

, dus ze reed een stukje met me mee op en ik hoopte maar dat ze gauw op zou hoepelen, dus op 'n duur zei ze dat ze verder ging en draafde me voorbij, nog geen vijf minuten later zie ik dat mens op het fietspad wat paralel loopt met het ruiterpad in vollegalop terug komen, ze hangd rond de hals van haar paard en het paard leek behoorlijk onbestuurbaar, en zij maar gillen in dat beest z'n oor, hóóóóóóó en ik riep haar achterna: ëen fijne rit nog hé, en ben lachend verder gereden.
, hij is in het dagelijks leven gewoon ruin), want oh jee als Flipsen toch eens die bezwete arabo aanraakte, kon ze 'm zeker weer wassen. Maar er zijn ook zat mensen die denken dat je elk paard gewoon in galop kunt passeren omdat hun paard dat wel kan hebben. Ik kan niet ruiken hoe een paard gaat reageren, en echte standaard voor 'hoe passeer je een paard' zijn er ook niet, dus in feite doen we allemaal maar wat (de meesten in stap gelukkig, want die zolen die de gaskraan openzetten tijdens het passeren...)
. Verder zijn er ook heel veel aardige rijders tussen ,maar dan hebben de 'slechte' het al verpest.