oude eigenaren/verzorgsters laten opzoeken?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

oude eigenaren/verzorgsters laten opzoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 12:02

Zeggen jullie nee als je een paard koopt en ze vragen of ze hem nog eens op mogen zoeken? (of verzorgsters)

Ik heb er geen probleem van gemaakt, en na 3 weken stond zijn verzorgster op de stoep, en ze komt nu super vak, en gewoon altijd heel gezellig.
Maar van mensen hoor ik vaak van:"jij bent gek"

Verward wat is er dan zo verkeerd aan?

Zonder haar hadden we hem waarschijnlijk na 2 maaden verkocht, met het idee van:"lukt toch niet"

Ik ben haar eeuwig dankbaar Lovers

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 12:06

In jou geval is het dus heel leuk gezellig en je bent haar dankbaar, maar misschien zien die andere mensen het meer van : Die wil haar paard gewoon terug ofzo.. maarja.. Jij vind het dus heel leuk en je bent haar dankbaar... dus volgens mij kan het echt geen kwaad , het heeft je zelfs alleen maar geholpen..



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 14:05

De vorige eigenaar van mijn pony is mijn hartsvriendin dus ja zij mag langskomen Lovers En ze wil hem ook terug maar dat gaat gewoon niet, anders had ze hem ook niet verkocht he.. ik vind het maar raar dat mensen dat tegen je zeggen,eef. ik bedoel.. wat is er mis mee? harstikke leuk dat marleen (toch) je zo heeft geholpen Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 14:08

gewoon niet naar luiteren het gaat er toch om wat jij eravn vind
en als je het niet fijn had gevonden dan had je dat wel tegen haar gezegd lijkt me maar als ze je helpt is dat juist fijn als je beiden een paard kent en gewoon hulp van elkaar krijgt
en als ze haar paardje terug wou dan heeft ze eigenlijk gewoon pech want je hebt em gekocht en danders had ze dat niet meoetn doen
maar als jij het juist fijn gezlellig enz vind gewoon blijven doen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 15:36

Ik heb er zelfs een heeeeeel goede vreindin aan over gehouden.
Ik kocht een pony en anouk verzorgde 'm ze vroeg of ze langs mocht komen nou tuurlijk mocht dat en ze is 'm uiteindelijk verder blijven verzorgen bij mij .
We deden gewoon samen lekker veel samen gereden met lot en Moon en toen kocht ze een eigenpaard en verkocht ik de pony.
Nou rijden we nog steeds onwijs veel samen en zijn onze paarden ook de beste vrienden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 15:40

bij mij is het juist andersom
yerke was eerst me verzorgpaard, en de eigenaar was toen huub.

Huub verkocht hem aan marcel en alexandra, en die vroegen juist aan MIJ of ik hem weer wou verzorgen dus dat is wat je noemt mzzl hebben Haha!




maar ff ontopic: ik vind er dus niets vreemds aan

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 17:09

de vorige eigenaresse van t paard van mn moeder daar heb ik ook nog veel contact mee, we mailen vaak en ze komt ook weleens langs, om ff te kijken hoe het met desiree gaat, en soms maken we dan ff een buitenritje

moet kunnen toch? de vorige eigenaars hebben de pony/het paard vaak jaernlang met veel liefde verzorgd, lijkt me dus vrij logisch als ze af en toe willen zien hoe het met het paardje gaat!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 17:41

Ik mag ook altijd bij Skippy op bezoek komen en die eigenaren doen me er echt heel veel plezier mee! Ben zo blij als ik haar weer zie!

Ik zou er ook geen probleem van maken als de oude eigenaren van Ivank willen komen, ik weet zelf hoe leuk ik het vind om Skippy weer te zien Lachen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 17:46

natuurlijk geen nee!
lekker egoïstisch vind ik dat..

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 18:10

nee ik heb er ook geen problemen mee, het meisje waar mys van geweest is, vind het nog steeds erg dat mys bij haar weg is maar ze weet dat het zo goed is. Voor een hele lage prijs heb ik mystery kunnen kopen als voorwaarde dat we wel contact hielden, en dat gebeurt ook, eens in de zoveel tijd stuur ik haar een mailtje en zei mij, van de week heb ik de veulen foto's gehad waar ik heel erg blij mee ben, en zijn wat recente foto's van nu.


en over een paar weken komt ze langs om mystery weer eens te zien

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 19:18

Tinne schreef:
Ik zou er ook geen probleem van maken als de oude eigenaren van Ivank willen komen

Schijnheilig Haha!

Bud zijn eigenaren komen vaak bij ons op stal, ze hebben er zelf 2 paarden in training staan. Dus ik zie ze best vaak. Ze zijn helemaal dol op Bud, en wilden hem niet verkopen. Maar ze hadden al teveel paarden, en omdat ze alleen maar merries hebben, en Bud hengst was, hebben ze hem weggedaan. Blij toe Lovers Maar ik vind het heel erg leuk als ik reacties van hun krijg dat hun hart van blijdschap overslaat als ze mij zo leuk met hem bezig zien Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:22

Boogiegirl schreef:
natuurlijk geen nee!
lekker egoïstisch vind ik dat..

Idd!! Veel mensen hebben met veel pijn hun paard verkocht, dan ga je ze niet verbieden om langs te komen!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:26

Ik heb Bobo gekocht van hele goeie kennisen en en die komen ook best vaak op bezoek en soms gaan ze wel eens een kijkje nemen hoe het met Bo gaat tenslotte hebben ze Bobo 4 jaar gehad. Ik heb er ook totaal geen problemen mee maar kan wel begrijpen dat het irritant is als iemand je pony zo vaak gaat bezoeken die ze verkocht hebben. Bij mijn vorige pony die vorig jaar is verkocht mocht ik niet eens een keer op bezoek komen hoe het met Tum gaat dat vind ik echt egoïstisch. Omdat ze anders bang waren dat Tum mij te veel zou missen gaven ze als reden Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Bobo op 09-11-02 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:28

De oude eigenaar van Camilla komt nooit langs. Maarja daar heeft ie ook totaaaal geen behoefte aan...
Maar ik kan gelukkig nog wel vaak bij Make kijken. Lovers

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 21:01

Bobo schreef:
... Bij mijn vorige pony die vorig jaar is verkocht mocht ik niet eens een keer op bezoek komen hoe het met Tum gaat dat vind ik echt egoïstisch. Omdat ze anders bang waren dat Tum mij te veel zou missen gaven ze als reden Scheve mond


Als jij goed met je paard omgaat kan je dezelfde band opbouwen!
De eerste keren dat Marleen kwam hinnikte Tos naar haar, ik was juist blij... misschien dat hij dat ook naar mij ging doen! (doet ie soms ook Lovers )

ik vind het idd ook egoistisch!
*maar ik ben dus niet gek Knipoog *

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:36

XoNo"]
[quote="Tinne schreef:
Ik zou er ook geen probleem van maken als de oude eigenaren van Ivank willen komen

Schijnheilig Haha!
[/quote]

Kijk, ze hoeven van mij niet persé te komen... maar als ze het willen, vooruit dan maar Schijnheilig

Ben dan alleen wel 'bang' dat ik dan allemaal verwijten naar mn kop krijg gegooid. Toen ik tegen die dochter van hun zei dat ik volgend jaar misschien wedstrijden ging rijden, zeiden ze gelijk dat ze haar alleen als recreatiepaard hadden verkocht... Verward
Waar maak ik me eigenlijk druk om, het is nu MIJN paard en IK bepaal wat er met Ivankje gebeurd Lovers Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:36

bij mij is wel gezegt dat ze langs willen komen, al 1,5 jaar , maar nog steeds niemand geweest, mij maakt het niet uit, maar als ze langs willen komen zijn ze natuurlijk welkom..

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:39

Joyce, dat is bij mij ook zo Haha! De eigenaren zeggen steeds 'en dan stuur ik je een mailtje met de datums waarop we kunnen komen'... Helaas heb ik nog steeds geen mailtje binnen gehad Haha! Ze waren opzich best aardig hoor, maar ik vind het behoorlijk asociaal dat ze niet hebben verteld dat Ivank zomerexceem had...

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:49

De vorige eigenaar van Ilonka staat op dezelfde manege als ik..
Maar nou gaan we verhuizen naar een andere stal, maar mag ie ook altijd langskomen hoor!! Lachen

Maare, als jij het toch niet erg vindt dat ze langskomt, waar maken zij zich dan druk om Verward

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 08:48

Ik zou het prima vinden als vorige eigenaren een keer zouden willen langskomen. Ik zou het zelf ook leuk vinden als ik nog eens zou kunnen gaan kijken bij Renzo als die straks weg gaat...
Ligt er natuurlijk wel aan of je een beetje met elkaar kunt opschieten. Maar het lijkt mij geen problemen te geven.

* To Belg, or not to Belg *

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 10:39

De oude eigenaar van wodan is 1 keer langs geweest op de boerderij en zelf heb ik ze in augustus op de keuring nog gesproken en konden hun na 1 jaar wodan ook weer eens zien. Ze vonden hem heel erg mooi en groot geworden. De vroegere verzorgster van wodan die spreek ik nog regelmatig en ze komt v/d week nog langs op de boerderij. Zelf vind ik dit heel leuk,want op de kleine stal waar wodan vandaan komt staat z'n moeder, z'n volle zus en een half zusje van hem. Zo hoor je ook nog wat over zijn familie.

Wodan en ik onderweg in de M2

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:01

Wij denken dat asl je het goed met hem/haar kan vinden dat het errug leuk is als ze hem af en toe komt opzoeken. Want zij kan je dingen vertellen over je pony die je misschien nog niet wist. En jullie zouden toch ook je oude pony willen opzoeke?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:13

Gaby moest juist verleden x komen naar de nieuwe eigenaar van Lex, want lex gooide haar eraf!

Wat bleek zadel paste niet en het bit zat niet goed, als ik dat soort dingen hoor krijg ik toch altijd wel zoiets van kwamdie maar weer terug, zelfde geld voor Fenny Scheve mond

22 Januari verwachten we ons kleintje

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 23:20

Eva ben jou ook eeuwig dankbaar, zou zo'n schatje toch echt niet meer kunne missen, ben blij dak toen Tos die keer op ben weze zoeken *nee, geen jehova getuigen Haha! * Weet dus uit ervaring dat je oude eigenaren/verzorgers er heel veel plezier mee doet als je hun hun verkochte paardje op laat zoeken...!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 10:21

De oude eigenaar van Den ziet hem nog iedere dag Haha! . Hij is daar gewoon blijven staan. En als ik het niet meer zou kunnen betalen gaat hij gewoon terug en veranderd er(op de kosten na) helemaal niets.
De eigenaar daar voor komt heel soms nog eens kijken. Maar dat is ook deels omdat wij hem wel eens vragen om Den en Tammy te bekappen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jihama en 36 bezoekers