en ik heb nooit snel een slecht humeur, maar nu........
want het REGENT!
en onze bak is dus een zwembad! maar morgen heb ik wedstrijd!
eindelijk ging het goed met mij en Quentin(sinds zondag) en heb gister echt superlekker gereden!had les in bladel(lekker warm&droog in de binnenbak) en heb mn proefje voor zondag 1x gereden en dat ging ook heel goed!!
maar vandaag zou ik dus thuis Quentin rijden en dan zou ons mam mn proefje voorlezen(ze rijd zelf B en weet geeneens alle letters te staan!)
dat moet ze een paar keer oefenen want die leest dus superslecht!zegt sommige dingen veeeeel te laat, dat ik dus al bij de H ben en dat ze dan zegt H schouderbinnenwaarts...tsja dat gaat dan dus niet meer netjes....
of ze blijft aan 1 stuk alles opnoemen, ben ik nog bij t ene onderdeel, is zij al 3 onderdelen verder, alsof ik dat allemaal kan onthouden?!?!
of ze zegt eehhh er tussen door....
en oke is snap best dat een M2 proef lastig is om te lezen, maar ze is lerares, dus dan verwacht ik wel dat ze fatsoenlijk&verstaanbaar leest zonder steeds eehh ertussen te zeggen!!
dus daar ben ik ook boos om, die gaat dus mij morgen voorlezen, zonder ooit die proef te hebben voorgelezen!dat gaat dus fout...of in elk geval moeizaam dus dan moet ik zo opletten op wat ze leest dat ik mn aandacht niet genoeg bij Quentin kan houden
en ze doet ook nog eens alsof het helemaal niet erg is dat ik vandaag niet kan rijden, ach ja zegt ze, t gaat de laatste tijd toch niet zo goed he?! wat een ***opmerking!!!
en ik mag altijd in de bak in bladel gaan rijden, maar nee ze heeft geen tijd(en zin) om me met de trailer er ff heen tebrengen!!
echt stom!!!
ik heb er echt geen zin meer in morgen!en ben superchagie!!
zo dat moest ik ff kwijt anders ga ik dalijk thuis ruzie maken en dan gaat t morgen helemaal slecht!!
:(:(:(:(
. Gelukkig hebben wij wel 1 binnenbak en 1 overdekte buitenbak dus dat scheelt weer.... een beetje. Moet ook nog uitmesten in de regen en nog rijden, zucht.
klinkt stom, maar werkt wel, zo heb ik nl héééééél lang geleden mijn proefje uit mijn hoofd geleerd (misschien ook een idee?)

Zelf weten. Als je mijn dochter was kreeg je een schop onder je kont en verkocht ik je paard.
Niet meer zo mopperen hoor