Dat heb ik meteen die avond moeten weten, alsof hij me begrepen had?
Ik wilde hem even laten lopen in de paddock, gewoon los voor de beweging een zgn vrije dag!
Ik was nog maar net begonnen of meneer hoorde iets vreemds en begon de wildste en hoogste bokkesprongen (vergezeld van vele poepjes op de maat!) vervolgens kwam de fase 'plat door de bocht' waarbij hij zo hard rondjes ging galopperen dat de vonken af en toe van zijn ijzers afschoten en ik mijn hart vasthield vanwege de angst voor een blessure (maar goed, doet hij een keer gek....)
Vervolgens, dit is de laatste fase, vindt hij zichzelf heel erg cool en waant hij zich een wilde macho hengst... dit is de fase waarin hij mij gaat uitdagen. Staart in de lucht, stuiteren en dan op me af komen en keihard blazen door zijn neusgaten. ik een stapje dichterbij, hij heel dreigend ook een stapje dichterbij en weer proesten/blazen, ik weer een stapje dichterbij en proest terug. Nu blaast onze held, steigerend, bokkend en gillend de aftocht.
Vervolgens lag ik helemaal in een deuk waarna hij verbaasd in een hoekje naar mij ging staan kijken......alsof ik vreemd was?

Ik ben zo gek op mijn kanjer op zulke momenten, echt verliefd!
Net als je denkt dat hij je niet meer kan verrassen na vier jaar.............