EINDELIJK, na 3 maanden er alleen nog maar naast gelopen te hebben en te hebben gelongeerd, ga ik er morgen voor het eerst weer op.
Best spannend!!!! Heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu maar hopen dat ze goed op die gewrichtsinjecties reageert!!!!
Help me hopen alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!1

Het viel me aan de ene kant mee, maar toch was ik er niet echt blij mee.
Er zijn 2 dingen:
1) ze blijkt licht atactisch, vandaar het gesleep met haar achterbenen, het dragen van de staart altijd iets naar links en de wat zwakke achterhand
Door training kan dit nog wel iets verbeteren, maar ze heeft dus haar grenzen voor wat de dressuur betreft. Of dat in de B is of in de M konden ze me niet zeggen. In de loop van de jaren kan het erger worden, maar dat hoeft dus niet.
2) haar straalbeentjes in beide voorvoetjes waren niet helemaal goed op de foto; er zit dus iets niet helemaal goed. Het is echter niet extreem, dus hopelijk goed op te lossen. Hoefsmid erbij gehaald en besloten om haar om natural balance ijzers te zetten, nog relatief nieuw in Nederland.
Hiermee kan ze beter haar voeten afwikkelen en hopelijk wordt het gestruikel daarmee ook minder. Door deze ijzers zal ze hopelijk beter gaan lopen, en staat ze anders op d'r voeten en hopelijk heeft ze daarmee dus geen irritatie meer op d'r straalbeentjes, waardoor ze weer zonder pijn rond kan lopen.
Ze heeft ontstekingsremmers mee, en ik moet de komende drie weken stappen, voornamelijk rechtuit. Geen bochtenewerk en vooral niet longeren. Over 3 weken terug voor controle en dan wordt er misschien alsnog ingespoten.
Het was een erg lange dag, ben er van 10 tot 4 geweest, dus ik heb het wel een beetje gehad nu........
Ze is dus niet helemaal goed, en dat blijft uiteraard zo, maar met een beetje geluk kan ze straks zonder pijn weer vrolijk rondhuppelen en kunnen we verder waar we gebleven waren............