help my pease
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Girlgamer schreef:Er gaan zoveel verhalen over Deurne rond, maar uiteindelijk is het gewoon een goede school.

runningkawa schreef:Deurne staat de laatste jaren niet als goed aangeschreven.

Citaat:Je kan nu eenmaal ook niet verwachten dat mensen (zeker in de paarden!) altijd alles vriendelijk, beleefd en naar jou zin brengen!

Citaat:Voeten vegen en doorlopen zeggen we dan!

Silence schreef:Citaat:Voeten vegen en doorlopen zeggen we dan!
Inderdaad, en daarom hebben we dus niet voor Deurne gekozen
Edit: Het gaat er niet om, dat ik van ons kunnen overtuigd ben, maar Deurne denkt overtuigd te zijn van wat wij wel of in dit geval niet zouden kunnen. Zonder iemand beoordeeld te hebben.
En aangezien ik hier op bokt vaak lees: Vanaf een paar foto`s kunnen we moeilijk oordelen,
Vind ik het knap dat Deurne dat zo al kan zonder ook maar iets van de combinatie af te weten.
En ik was niet de enige die avond die zich een beetje apart voelde na die avond.

Citaat:Dat kan prima zonder Deurne en gaat misschien nog wel beter

Silence schreef:We hebben sinds 3 weken een andere instructeur en volgens mij hebben we daar al meer geleerd en vooruitgang geboekt dan we in een paar weken op Deurne zouden doen (mede door de vele onderdelen daar)