slappe periode van het jaar waarin weinig nieuws valt te melden.
Met Tinka kan ik weinig doen de laatste tijd.
Zit nog steeds te wachten op de hoefsmid die iets aan de scheuren doet, we kunnen hem steeds niet te pakken krijgen maar ik heb waarschijnlijk straks zijn mobiele nummer te pakken en dan moet het lukken.
Rijden komt er dus niet van omdat ze niet teveel op de verharde weg mag lopen en de bak is omgetoverd tot zwembad dus daar kan ik ook niks beginnen.
Het enige wat ik dus doe is Tinka ophalen uit het land en naar stal lopen (kwartiertje) om haar te poetsen. Leuk he?
Vond wel dat ik jullie daarvan op de hoogte moest stellen
Nienke is de hele week op vakantie dus ik hou Tinka en d'r pony in de gaten. Elke dag even heen om te kijken of alles er nog goed bij staat en om ze wat worteltjes te brengen. Vandaag kwam ze keihard aangegaloppeerd omdat ik met een plastic zak stond te ritselen, maar toen ze vlakbij was gaf ze een bok en galoppeerde weer helemaal terug
Leuk, zo'n paard
Toch maar door de modder gelopen om haar ervan te overtuigen dat ze echt mee moest, dus toen ik nog een keer ritselde kwam ze weer aangedraafd. Gek paard.
Hoop dat de hoefsmid snel komt, wil heel graag weer wat gaan doen.
Tinka wordt ook met de dag dikker lijkt het wel, heeft een enorme pens, dus het wordt wel tijd dat ze weer een beetje aan de slag gaat.
Is de bak en het bos bij jullie ook zo nat?

En de volgende dag natuurlijk weer net zo goor... 
Idd nooit goed. Maar goed, Jur ziet er ook uit als een papzak, dat veulen zie je nog lang niet zo goed haha.
. Als je een snelle hoefsmid wil Cody, ik weet een goeie in Assen. Hij beslaat niet maar is geweldig met kappen en corrigeren etc. Is ook rustig met de paarden en niet duur.
, en iedere morgen als ik uit mijn slaapkamerraam keek was ik al chagerijnig als ik die modderbak zag............nu is mijn humeur smorgens meteen op peil, want de bak ligt er altijd perfect bij!!!!!!