de eigenaar bah ik ben echt boos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

P_A_R_Love

de eigenaar bah ik ben echt boos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 18:01

hallo,
ik was dus vandaag met saskiakefie@bokt naar mijn verzorg pony's
nou leuk toch zou je denken maar nee hoor!
komt de eigenaar even langs begint die heel gezellig te praten over de pony's niks mis mee
en opeens begint die over een eigen poownytje (zaols hij het zegt)
nou ik reageer daar op natuurlijk.
ik krijg misschien epitha(peppie) begint hij zo van ja nou dat is geen pony voor jou hoor jij kan dat ding geen eens aan!
ik reageerde er weer op: nou ik heb er wel de klik mee hoor en ik wandel wel eens ik poets hem alleen terwijl de eigenaar thuis is dus ik vindt dit maar een rare opmerking!
en zji doet geen vlieg kwaat!!!
hij zij Jaa en dat kan wel zijn maar ik vindt niet dat je ouders hem moeten kopen jij bent nog maar een kind!
ja en dacht ik jij weet niet wat mijn eerste verzorg pony was toen ik nog 0% ervaring heb ik rij nu 3½jaar op de manege
en heb al 5jaar verzorg pony's waar ik op ree
maar hij bleef erop niet doen jij kan dat ding niet aan
jaja jij kent haar amper!

nou ja dit was het ik moest het even kwijt ik kan hier zo kwaat om worden hij weet bijna niks van mij

sorry voor dit lange verhaal
Laatst bijgewerkt door P_A_R_Love op 18-09-07 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

P_A_R_Love

Re: de eigenaar van mijn verzorgpony's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 18:04

sorry nog even alshet hier verkeerd staat

Anoniem

Re: de eigenaar bah ik ben echt boos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:31

Ik snap niet veel van je verhaal maar wat ik er wel uti ophaal is dat het hier verkeerd staat.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:35

Chiqa schreef:
Ik snap niet veel van je verhaal maar wat ik er wel uti ophaal is dat het hier verkeerd staat.

Hier moet ik het echt mee eens zijn, ik volg 't niet Nagelbijten / Gniffelen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:40

Het gaat erom dat de eigenaar van haar verzorgpony's haar geen pony waard vind terwijl ze al 3,5 jaar op de manege rijdt, en 5 jaar ervaring heeft met verzorgpony's... geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:41

[MW] --> [VP]

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:42

Ik kan het ook niet zo goed volgen, maar van wat ik ervan begrijp hoop ik voor je dat de eigenaar van je verzorgpony's niet op bokt zit.
Zoals jij nu over die persoon praat was je bij mij geen dag langer verzorger geweest.

Een verzorger die bepaalt dat de eigenaar zijn pony's niet kent? Of is deze peppie nou weer van een andere eigenaar?

Die persoon kon ook nog best wel eens gelijk hebben, blijkbaar wandel je af en toe met het dier en poets je het onder toeziend oog van de eigenaar. Je rijdt het dier dus niet? Geeft tot nu toe weinig garantie dat het de meest geschikte pony voor je is als eigen pony. Feit dat je een klik hebt met een dier hoeft nou eenmaal niet te betekenen dat het dier ook geschikt is voor je

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:45

verootjoo schreef:
Het gaat erom dat de eigenaar van haar verzorgpony's haar geen pony waard vind terwijl ze al 3,5 jaar op de manege rijdt, en 5 jaar ervaring heeft met verzorgpony's... geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

Volgens mij vind hij de combinatie pony-ruiter niet goed. Hij vind dat de pony die zij wil niet bij haar past. En ja dat kan toch? Ieder zijn eigen mening, ik zou me er niet teveel vanaan trekken. Als je kritisch naar jezelf en je ervaring kijkt en naar de ervaring en het temperament van de pony en je denkt dat het toch moet passen moet je d'r gewoon voor gaan!

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:45

Je moet het niet aanvallend opvatten Knipoog
het is natuurlijk niet leuk om te horen, maar je moet daardoor niet je dag laten verpesten Knipoog het kan dat jij vind dat je er wél klaar voor bent en dat hij vind dat je er níet klaar voor bent. ik zou zeggen: laat iedereen voor z'n mening uitkomen en als je het er niet mee eens ben vraag dan om een goed argument. suc6 Pling

gr

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:57

Ten eerste, zou je punten, komma's, hoofdletters en de gewone Nederlandse taal willen gebruiken zonder msn-taal en of afkortingen?! Leest namelijk heel beroerd!

Verder wat Alwiene zegt, daar ben ik het mee eens! Amen! Afgod

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 15:47

Alwiene schreef:
Ik kan het ook niet zo goed volgen, maar van wat ik ervan begrijp hoop ik voor je dat de eigenaar van je verzorgpony's niet op bokt zit.
Zoals jij nu over die persoon praat was je bij mij geen dag langer verzorger geweest.

Een verzorger die bepaalt dat de eigenaar zijn pony's niet kent? Of is deze peppie nou weer van een andere eigenaar?

Die persoon kon ook nog best wel eens gelijk hebben, blijkbaar wandel je af en toe met het dier en poets je het onder toeziend oog van de eigenaar. Je rijdt het dier dus niet? Geeft tot nu toe weinig garantie dat het de meest geschikte pony voor je is als eigen pony. Feit dat je een klik hebt met een dier hoeft nou eenmaal niet te betekenen dat het dier ook geschikt is voor je

het gaat om een andere eigenaar ja, die die pony blijkbaar een beetje kent..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:09

Misschien heeft ie wel gelijk en is ie te sterk voor je, dat is precies wat je niet wilt horen en dan moet je je niet aangevallen voelen. Beter dan dat ie zegt van: hier heb je hem en veel plezier er mee.
Ipv dat ie vandaag of morgen met je aan de haal gaat
Je weet maar nooit je ken ze wel vertrouwen maar ze zijn onvoorspelbaar en als een paard te sterk is voor je dan ben je de banketstaaf

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:58

suus_ schreef:
Misschien heeft ie wel gelijk en is ie te sterk voor je, dat is precies wat je niet wilt horen en dan moet je je niet aangevallen voelen. Beter dan dat ie zegt van: hier heb je hem en veel plezier er mee.
Ipv dat ie vandaag of morgen met je aan de haal gaat
Je weet maar nooit je ken ze wel vertrouwen maar ze zijn onvoorspelbaar en als een paard te sterk is voor je dan ben je de banketstaaf

misschien zou je de berichten boven je even kunnen lezen, dan weet je meteen dat de pony niet van deze eigenaar is Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 19:01

Dan moet het maar wat duidelijker geplaatst worden.
Maar ik hoop dat je een beetje bergijpt wat ik bedoel.........

Edit nee ik begrijp het duidelijk dus niet want k zie maar 1 eigenaar in het verhaal Ziek. Pf nu wordt het ingewikkeld.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 19:10

suus_ schreef:
Dan moet het maar wat duidelijker geplaatst worden.
Maar ik hoop dat je een beetje bergijpt wat ik bedoel.........

Edit nee ik begrijp het duidelijk dus niet want k zie maar 1 eigenaar in het verhaal Ziek. Pf nu wordt het ingewikkeld.

ik zal het voor lisa wat duidelijker uitleggen:
Samen met lisaamor@bokt verzorgen wij 10 pony's van 2 eigenaren. 6 haflingers van 1 eigenaar en 4 mini appaloosa's van 1 eigenaar. Het gaat om het paard van de eigenaar van de haflingers, die gaat lisa misschien kopen. De eigenaar van de mini appaloosa's vind het niet geschikt. Zo een beetje duidelijker? Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 19:16

Ja dank je
Blijf toch wel bij m'n woorden Haha! verder ga ik met alwiene mee.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 22:20

saskiakefie schreef:
Samen met lisaamor@bokt verzorgen wij 10 pony's van 2 eigenaren. 6 haflingers van 1 eigenaar en 4 mini appaloosa's van 1 eigenaar. Het gaat om het paard van de eigenaar van de haflingers, die gaat lisa misschien kopen. De eigenaar van de mini appaloosa's vind het niet geschikt. Zo een beetje duidelijker? Lachen

En die beide eigenaren kennen elkaar dus blijkbaar en zodoende ook elkaars paarden/ pony's. Overigens snap ik niet dat je met z'n 2en 10 pony's op 2 verschillende adressen verzorgt...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:08

anneliesdj schreef:
saskiakefie schreef:

En die beide eigenaren kennen elkaar dus blijkbaar en zodoende ook elkaars paarden/ pony's. Overigens snap ik niet dat je met z'n 2en 10 pony's op 2 verschillende adressen verzorgt...

Dat heeft zo zijn reden, bovendien is het niet de bedoeling dat men zich met zaken bemoeit die niet in dit topic thuishoren Lachen

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 13:44

Als de persoon die dat tegen je zei (dat je die pony niet aan kan) verder de eigenaar niet is; kan hij ook niet beslissen of je deze pony wel of niet krijgt.
Niets aan de hand dus Knipoog Ik zou me er niets van aantrekken en gewoon lekker doorgaan met verzorgen, jij weet toch wat wel en niet kan !

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 17:39

saskiakefie schreef:
Dat heeft zo zijn reden, bovendien is het niet de bedoeling dat men zich met zaken bemoeit die niet in dit topic thuishoren Lachen

Vingers aflikken Haha!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 11:11

anneliesdj schreef:
saskiakefie schreef:

Vingers aflikken Haha!

Verward

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 23:51

Je reageert nogal opgefokt, vind ik wel grappig Haha!.
Maar serieus, als je zoiets plaatst kun je toch ook gewoon de reden noemen, ik ga je echt niet te lijf ofzo, was alleen benieuwd waarom je d'r nog meer wilt als je ergens 6 paarden kunt rijden...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 09:17

anneliesdj schreef:
Je reageert nogal opgefokt, vind ik wel grappig Haha!.
Maar serieus, als je zoiets plaatst kun je toch ook gewoon de reden noemen, ik ga je echt niet te lijf ofzo, was alleen benieuwd waarom je d'r nog meer wilt als je ergens 6 paarden kunt rijden...

we rijden ze niet Knipoog De reden is erg ingewikkeld als je hem echt wilt weten, pb dan maar.