M'n knieband gescheurd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

M'n knieband gescheurd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 22:26

Ik was gisteren aan het rijden in de buitenbak en het ging hartstikke goed, dus nadat ik haar twintig minuutjes had losgereden liep ik ff met Impo de bak uit en legde mijn hulpteugel op een bankje. Ik stond dus op dat moment op het beton naast de bak. Ik wou er weer op stappen en op het moment dat ik me met mijn rechterbeen afzet, knikt me knie een heel raar en voelde ik een soort knak in me knie. Waardoor ik dus door me been heen zakte en weer op de grond lag. Ik was een beetje ongelukkig beland onder me paard maar gelukkig stond zij stil en zat me alleen heel raar aan te kijken van; Wat ben jij in godsnaam aan het doen Verward Ik moest er eerst wel om lachen maar ik kon me been niet meer bewegen dus daar zat ik dan. Gelukkig kwamen er allemaal mensen aangelopen en die hdden me overreind geholpen en ik zei dat het wel weer ging en klom gewoon weer op me paard. Maar ik merkte al heel snel dat dat niet meer ging en mensen hebben mijn paard toen overgenomen en afgezadeld. Ik was gewoon nog aan het rondlopen en helpen tot me moeder mij kwam halen. Toen zijn we maar ff langs de eerste hulp gegaan en het bleek dat ik mijn knieband heb verrekt en gescheurd. Echt klote dat wordt ff niet rijden Verdrietig

Play Like A Man, Win Like A Woman!


horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 23:57

da's balen. Suc6 ermee

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 00:22

Balen, maar wel belangrijk dat je het goed te tijd geeft om te genezen!!!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 01:58

Zeker balen. Sterkte.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 15:42

Baleh, en succes ermee. Kan wel een tijdje duren, weet uit ervaring. Niet om je bang te maken maar kan je je vast voorbereiden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Babootje, Brandje_04, dblijham, geertje3, Jessica_1998, MallyBelly, marte_kandia, meniekske, Muga, Nimby, Pastis, Witje2, xRoossie95, YvonneV, zoedeloe en 111 bezoekers