Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En het zijn idd heel erg warme stallen, vooral met mooi weer, dan is het er echt gewoon benauwd.
Donna schreef:Manege Nieuw Amstelland ken ik wel, ze hebben hun 5 sterren ook te danken aan het feit dat ze alleen maar personeel hebben met diploma. Dat vind ik wel heel goed. Maar inderdaad zouden de lessen een stuk minder vol kunnen zijn....
de stallen achter mogen dan wel iest benauwder zijn maar ze zijn zeker niet te benauwd en de paarden staan er in deze stallen ook goed bij. er zijn bovendien poetsplaatsen om je paard in te poetsen en als iets niet lukt is er altijd wel iemand die je wil helpen. ook staan de paarden zomers lekker in de wei aan de overkant wat ik ook goed vind is de verplichting van de veiligheidscap zowel buiten als binnen of je moet tekenen om zelf de verantqwoording te nemen. dit was een beetje mijnloesje1983 schreef:en bovendien als je bij de waardering kijkt van 5 sterren mag je ook sommige punten wat minder hebben, maar ik vind dit een leuek gezellige diervriendelijke manege.