Op de manege hebben we ook een paddock. Daar zet ik haar dan vaak in. Zo is ze even in de buitenlucht en kan ze de beentjes even strekken als ze wil.
Vandaag ook, alleen wilde ze niet echt lopen maar dat maakt niet uit. Nu is chalan niet de rustigste pony die er is, woensdag heeft ze een hele groep op hol laten slaan. Maar we stonden om haar heen en ze had een halster aan, daar hadden we teugels van het halstertouw aangemaakt en voordat ik het wist zat ik erop.
Rustig dat ze was! Dus ik ga een beetje stappen. Gaat heel goed, kan heel goed sturen. Zo heb ik verschillende dingen met haar gedaan, ogen dicht en handen los en dan sturen en stappen, achterstevoren gaan zitten en liggen. Ik was met het terug gaan naar voren er af gegleden en toen nam ik een flinke aanloop en ben er zo op gesprongen.
Heel rustig was ze zoals jullie wel merken!
Nu ging ik er ook op rijden, naar buiten. Met zadel erop is ze echt heel wat drukker maar nog steeds super lief

Ik vind het wel een klein beetje vreemd het ene moment zo rustig en de andere (uurtje later) zo druk. Maar wat ze ook doet, ze is en blijft zoooooooooooooooo lief!