Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shaienne schreef:Hij heeft mij lopen uitschelden, niet normaal!!!
Hij zei: Gerdien, weet je wat jij moet doen, als je het je niet bevalt ga je maar ergens anders heen!
.Iedereen heeft eigen ideeen over de verzorging van zijn of haar paard en wil graag het beste voor het dier.Uitzonderingen daargelaten, geloof ik dat ook de staleigenaren het beste voor hebben met de paarden.Wij hebben zelf momenteel 38 paarden op stal en 11 daarvan zijn van ons zelf.Als je 38 paarden hebt staan ,waar gemiddeld 2 mensen iedere dag naar toe komen moet je eens kijken hoeveel mensen je te vriend moet houden.Het lukt ons vrij aardig hoor,maar bij ons zijn er ook wel eens momenten dat we denken: We stoppen ermee.Vaak is dan ook de oorzaak dat je het nooit voor iedereen goed doet.Een foute gedachte is ook dat een staleigenaar een vermogen verdient aan het houden van paarden.Mensen vergeten alleen wel dat je dag en nacht klaar moet staan;ook in de weekenden en op feestdagen.Wij hebben op stal verschillende mensen die ons en toe een handje helpen en ook mensen die de paarden voeren als wij er een keertje niet zijn.Zonder deze klanten zou het voor ons best moeilijk worden de stal te houden
.Het gekke is alleen dat deze klanten eigenlijk degene zijn die het langst op stal staan en eigenlijk nooit iets te zeuren hebben.Nogmaals:ga eens na of er bij deze man niet iets anders dwars zit en dat hij daarom misschien wat bot reageerde.
yeah right ze stonden allemaal naast elkaar op een rijtje en hij was niet eens de laatste.
En maar liegen over alles enzo ik werd er echt gek van. Op een gegeven moment was ik het zo zat en ben toen op zoek gegaan naar een andere stal. Met mij zijn nog 4 paarden vertrokken en er zijn in totaal nog maar 3 pensionklanten overgebleven.
Ze was helemaal verbaast toen ik zei dat ik wegging.