1e keer weer naar buiten geweest..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 20:17

En het ging toch goed!!!Ik was dus bij onze oude stal wel een paar keer naar buiten gegaan meestal met 1 ander pard. Bij onze niuewe stal had ik het nog niet gedaan(ben niet bepaald een held) en vandaag moest het gebeuren...*bibberbibber*Ik ging met de les van mijn broertjes mee, met 4 kinderen op pony's en de instructrice, Inge. We waren nog niet weg of we moesten alweer om draaien: Inge was haar beenbeschermers vergeten Lachen . Toen liet ze ons dus heeelemaal alleen achter op de oprit, Spot voorop moesten we maar ff rondjes rijden...en ze vindt de oprit al zo eng.ging allemaal goed en toen konde we vertrekken. Ze keek overal naar, maar deed nix. In de draf trok ze bhoorlijk, was blij dat i me thiedemann had omgehangen Lachen Zelfs tijdje gegallopeerd, waarbij Spots renpaard bloed wel heel erg naar voren komt Haha! hard dus, en alles en iedreen inhalen, o wee als iemand het waagt om dat bij haar te proberen..oren in der nek Boos! . Maar ook dat hebben we overleefd, ook al ging het zijwaarts en errug hard!(had nog nooit buiten gegallopeerd mt Spot *schaam*). Ze is maar een keer geschrokken, van een kudde deense doghonden achter een hek..Op een gegeven moment gingen we in draf heeel hard, was wel gaaf. al die pony;s achter me in galop, Spot en het paard van inge lekker strekken alleen bij de bochten gallopeerde Spot aan. Toen we bijna thuis waren zijn we nog bijna in de sloot belandt, ginegn langs andere paarden die in de wei renden, gaat Spot dribbelen naar links, steeds duchter en dichter naar de sloot toe Frusty . Was dus wel heel leuk, voelde me helemaal op kamp Haha! . iig op vreemd paard *LOL* nee, maar ze is dan toch niet zo makekkelijk!!!vink wel lek eigenlijk..


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:44

Goh leuk zeg dat het zo goed ging! Voelt lekker he, alsof je de hele wereld aankan. Binnenkort weer doen joh, dan wordt het steeds leuker en makkelijker!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 14:52

haha,zo voelt dat idd. Ben ook zker van plan om vaker te gan, alleen het kan niet lang meer. Er zitten bij ons echt super veel dazen, zomers kan je niet buitenrijden Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Lucia88 en 3 bezoekers