Echt mooi ouderwets bloed, er zat ook nog een foto bij en ook deze sprak me wel aan, ze lijkt redelijk op Ilindra, is iets kleiner en chiquer.
Albert leek het ook wel wat dus de iegenaar gebeld en een afspraak voor maandag gemaakt.
Nu hebben we natuurlijk al paarden en brengt deze wel wat problemen mee dus een voordelen/nadelen lijstje gemaakt.
Voordeel:
-leuk bloed
-goede kleur
-mooi type
-fokt goed
-Nadeel:
-Op Hoog buurlo mag ik officieel maar 2 paarden houden
-Onze eigen land ligt in Zwartebroek en dat is te ver weg om dagelijks heen te gaan, bovendien hebben we het ter beschikking gesteld aan een vriend die er 6 jonge Welsh-Cobs heeft lopen.
-Heb geen tijd om 3 paarden te rijden
Oplossing:
De merrie´s op Hoog Buurlo laten en alleen maar mee fokken en af en toe rijden.
Händell ergens in pension doen en wel dagelijks rijden, wat als nadeel heeft dat ik dan 4 paarden op 3 plaatsen heb staan (Ustinov is nog in Friesland).
Ik weet ook niet of ik wel "geschikt" ben voor een pensionstalling, ben erg gewend om alles in eigen hand te hebben en houd er niet van als iedereen zich met mij en m´n paard bemoeit.
Als we straks zelf in Zwartebroek gaan wonen is het allemaal geen probleem meer, maar tot die tijd

Wat is wijsheid, merrie kopen en maar zien hoe het gaat lopen, of merrie laten staan en hopen dat we later nog een keer zo iets tegen komen.
Ppfff, wat een lang verhaal, wie denkt ermee?