Tommy weer aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JB55

Tommy weer aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 19:17

Het heeft heel lang geduurd, bijna een jaar, maar het is nu eindelijk zo ver OK dan!
Tommy kan zonder narrigheid en bijten worden opgezadeld en gereden. Geen verzet, geen gebok, niet eens zuur doen tijdens het rijden. En gisteravond ook, voor het eerst, met een ander in de bak zonder z'n oren in de nek te leggen of te schoppen of aan te vallen.
Hij was zuur, chagarijnig en onbetrouwbaar tijdens het rijden. Bokken, slaan en paard en mens aanvallen. Na een jaar bijna niet rijden, veel grondwerk en longeren, aandacht en af toe een schop ter afwenning Haha! lijkt het erop dat ik hem nu weer kan gaan oppakken.
Het reining gebeuren zit nog in zijn hoofd, gisteravond wilde hij spontaan gaan spinnen nadat ik was afgwend en ging stilstaan en stil staan langs de rand van de bak betekent nog steeds een roll back Cool Wel lachen!
Tommy Lee Frekle en ik gaan jullie weer zien bij wedstrijden! Geef me nog even............

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Tommy weer aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:46

HAW----> PP

nnicolex

Re: Tommy weer aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:50

Wat goed zeg Lachen
Veel suc6 nogg!!!