Bij mij op stal kunnen we al 2 weken niet rijden, longeren enz, omdat de bak na een bui al zo nat is en de paarden zakken er teveel in weg om wat te doen.
Dit is niet alleen in de winter maar in de zomer is hij weer te zwaar, dus het komt weinig voor dat de bak wel lekker te rijden is.Zo is dat ook met de longeerbak, we hebben hier behoorlijk de balen in, dat snappen jullie wel.
De stal voor de rest is perfect en we hebben veel land, maar zoals het voeren is ook een drama, hij voert veel te veel, die paarden knallen zowat uit elkaar, maar wat we ook zeggen hij luisterd niet, vind dat ze veel moeten eten.

het wordt ook steeds meer een troep, omdat er niks aangedaan word, zand schoppen de paarden uit de bak wat voor de de stallen terecht komt en de plassen liggen voor de stallen.
de bakrand ziet er al helemaal niet en breekt regelmatig als een paard er tegen aan komt{doorgerot, hout}
Maar hij wil wel in januari de prijs verhogen.
Niemand is het hier mee eens, omdat er eerst maar eens wat aan de faciliteiten gedaan moet worden en minder voeren.
Ik betaal nu 180,- en dat gaat dus omhoog in januari.
De sfeer is wel erg gezellig op stal en de stallen op zich zijn heel fijnl{3,5 bij 3,5}Maar uitendelijk betaal je niet alleen om naar je paard te kunnen kijken en hem alleen op stal te laten toch?
En ik vind dat de eigenaar zelf bepaald wat het paard krijgt, en niet de pension houder,hij zegt rustig dan rij je maar drie keer op een dag!
voor de rest is het een hele aardige vent hoor, maar luisteren doet hij niet...
Wat vinden jullie hier nou van?