Iedereen zei altijd al, Bubbels is geen paard voor jou, ze is te erg verpest, niet normaal te rijden en iets te groot.
Ik was altijd koppig en vond dat 't allemaal wel meeviel.
Gisteren heb ik mezelf daardoor flink voor m'n hoofd gestoten (figuurlijk gezien). In het begin ging 't rijden goed. Lekker ontspannen enzo. Vervolgens toen ik Bubbels echt aan 't werk wilde zetten werd ze opstandig.
In het begin vond ik 't niet zo heel erg. Maar op een gegeven moment werd 't wel heel erg vervelend, waardoor ik geïrriteerd raakte. Waarop ik dus ging spannen en Bubbels over de rooie ging.
Ze was niet meer normaal te rijden (voor mij dan) Hoe hard ik haar ook de hoeken indrukte, ze blokkeerde dan gewoon, pakte de tegenovergestelde stelling en ik had niks meer in m'n handen. Wanneer ik haar in een bepaalde gang had ging ze versnellen waarbij het amper lukt om haar terug te rijden. Zijwaarts weg willen schieten. En weet ik veel wat nog meer...
Hierdoor ging het alleen maar verrotter en baalde ik gigantisch. Het lukte gewoon niet.

Ik weet dat 't aan mij ligt dat ik me moet ontspannen, maar wanneer een paard alleen maar loopt te kloten en te vechten met je, is er geen ontspannen of lol meer aan voor mij.
Ik ben erachter gekomen dat (zoals iedereen al zei) Bubbels een ideaal hobbelpaard is voor in de lessen, maar niet geschikt is voor als je echt wil gaan rijden.
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb 't nu heel goed door wat iedereen altijd zei. En ik rij de wedstrijd nog met haar en dan niet meer. Hoe lief ze ook kan zijn. Het klikt niet meer. Ik heb 't gehad.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mayo op 2001-06-12 11:59 ]</font>