Vanmorgen vroeg eerst maar even wat gegeven zodat hij een beetje kalm zou blijven tijdens het beslaan. Het is vooral het nagelen wat problemen oplevert. De hoefsmid kwam al snel en had speciaal zijn trainingspakje aangedaan, ik had hem al verteld wat hij kon verwachten. Het ging best aardig tot het nagelen, dat hebben we even in zijn stal gedaan zodat hij geen kant op kon. Het duurde allemaal even, maar de ijzers zaten er onder.
Omdat mijn paard wat onder invloed was, heb ik hem eerst vastgezet in zijn stal zodat hij niet kon eten. Na een paar uur heb ik hem maar weer losgemaakt om te kijken wat er zou gebeuren. Hij ging al snel rollen en dat moest in 2 keer. De tweede keer zag ik al dat het niet helemaal goed ging en ik stond al in zijn stal, maar hij legde zich toch vast
en bleef zo liggen
. Heel snel de hoefsmid weer uit zijn auto gesleurd om te helpen. Topper als het is, had hij hem al snel weer los en stond ie gauw weer. Met de schrik in de benen maar gaan wandelen en wandelen en wandelen. Daarna hebben we nog even gewandeld totdat ik dacht dat hij wel weer bij de wekker was, dat was na 6-en.Het was een avontuurlijke dag.

Wij hebben Harm en die heeft een engelengeduld en die drinkt ook sloten vol koffie bij ons. En de prijs? 10 euro voor rondom bekappen
) heeft je paard gewoon een trauma bezorgd.
.