Vandaag zou ik mijn zus even gezelschap houden terwijl de hoefsmid kwam. Hij zou rond 2 uur / half 3 komen.
Om 2 uur waren mijn zus en ik allebei op stal en Pliva was zo vies dat mijn zus de nieuwe wasplaats wel eens uit wilde proberen.
Het is in een oude stal gemaakt, dus een dichte ruimte. Erg spannend volgens Pliva. We begonnen om kwart over 2 en om 3 uur stond ze eindelijk in de wasplaats

Na veel gesnurk en gedraai was ze toch binnen een kwartiertje schoon en omdat de hoefsmid er nog niet was is mijn zus gaan langeteugelen.
Ging snel vervelen dus ze besloot even te gaan rijden. Omdat Sander (hoefsmid) er nog steeds niet was heb ik ook nog even gereden!
Was leuk, we beseften nu eigenlijk dat ik nooit op Pliva rijdt.
Wel even uitstappen ofzo, maar nooit echt rijden.
Ze was heel braaf maar ondertussen een beetje aan het uitproberen, waar mijn zus niets van zag, maar ik voelde het wel

Ik zag mezelf in de spiegel en zag dat ik precies dezelfde dingen verkeerd doe als mijn zus op Plief. Benen afsteken en scheef zitten in galop. Vanaf de kant ziet het er allemaal zo makkelijk uit

Toen we nog de paddock hadden schoongemaakt kwam eindelijk (om half 6) de hoefsmid, dus mijn zus grapte al dat het nu wel gratis zou zijn.
Hij was snel klaar, hoefjes zagen er netjes uit. Hij liep de deur uit en riep: "tot de volgende keer"

Hij heeft een boel verteld over wat hij bij hoefscheuren kan doen en ik vroeg of hij binnenkort eens bij Tinka wilde kijken of dat hij het te druk had? Ja, hij had het knetterdruk maar maakte wel even tijd vrij dus als we bellen komt hij

Waar vind je nog zulke hoefsmeden tegenwoordig??
(en ja hij is ook nog een lekker ding