toen we de wei uitgingen keek mijn nichtje toevallig de sloot in (staat droog) en zag een zwart katje zitten wat er niet goed uitzag , dus ik de sloot in en dat beestje opgepakt . ze had 4 natte poten een natte staar en buik en was echt zwaar onderkoelden broodmager dus hup in de auto en naar de DA die constateerde dat ze zwaar onderkoeld was (temperatuur niet meetbaar) in shock, het beestje heeft een longontsteking en waarschijnlijk niesziekte en ze was ook flink uitgedroogd, ze had ook nog een opgezwollen linkeroogje.

dus na de vraag of wij ,als er geen eigenaar kwam opdagen voor het beestje in wilden staan(rekening betalen) heeft de DA antibiotica een middel tegen niesziekte, pijnstillers en vocht ingespoten en het oog schoongemaakt en ingezalfd .
we verwachten niet dat er een eigenaar komt opdagen aangezien de staat van het beestje toen we hem vonden(broodmager en uitgedroogd etc) moet ik mijn kat er van gaan overtuigen dat ze een leuk soortgenootje erbij krijgt(gaat mijn kat even niet leuk vinden, maar ja daar went ie maar aan }> )
nu maar hopen dat dat katje kan wennen aan een adhd golden retriever

maar we hopen er maar het beste van
de poes is momenteel nog in de kliniek waar hij lekker op ligt te warmen op een warmte matje en antibiotica en vocht krijgt , maar hij zwalkte vanavond al weer rond op zijn pootjes , het gaat goedkomen
groetjes sonja