Ze zijn op stal allemaal dingen aan het plaatsen. Ik geloof dat ik van de ponies hoorden dat ze weer een wedstrijd voor verschillende ponyclubs aan het regelen waren.
Nu hebben die rare mensen ook de binnenbak ingepikt. Daar in hebben ze een hele grote tent in gebouwd om in te gaan drinken. Nou vraag ik je, dat kun je toch ook gewoon in je stal doen

Allemaal heel leuk hoor, maar zo word ik nat

Nu kwam ze vanochtend al vroeg, jeetje hoeft dat mens niet te werken ofzo?
Maar goed, we zouden dus gaan rijden. Maar ik had zo eens een blik gegooid op de buitenbak, maar het was toch echt geen tijd voor een modderbad.

Dus ik dacht daar kom ik mooi onderuit. Ja dacht ik...

Mijn baasje had besloten om dan in het weiland te gaan rijden, waar allemaal van die witte bordjes met tekens stonden. Lijkt een beetje op een wedstrijd, alleen dan zonder andere paarden.

Maar ik had echt geen zin, kom op zeg, dit verzin je toch niet zo vroeg.
Maar goed, voordat we in het weiland kwamen moesten we over een houten plaat. Ja daaaaag

Na een half uurtje dacht ik dat ik er mooi klaar mee was, maar toen wilde ze nog een proefje oefenen. Ik dacht nog:"hallo het REGENT

Maar goed ik heb haar terug gepakt hoor!

Ze heeft het nog wel goed gemaakt hoor! Ik kreeg toen ik in mijn stal stond een lekkere warme deken op en mijn lievelingskostje Sssssssssslobber

Soms, met de nadruk op soms, is ze wel lief voor me hoor.