Het ging zo;
ik moest naar de fysio voor me knie.
Me tante en me nichtje moesten persee mee( ik had toen nog geen idee waarom)
Nou alles ging goed. Ik was me even aan het omkleden, want we gingen met ze 3en shoppen. Ondertussen zaten me Fysio me nichtje en me tante met elkaar te praten. Ik wist niet waar het over ging.
Nou wij gingen gewoon shoppen en opeens word ik gebeld. Ik had geen zin om op te nemen, want het was een privénummer. 2 minuten later belt ie weer. Me tante zegt: Neem nou op want misschien is het wel belangrijk
. Ik neem op. en ik hoor. Hoi met je fysiotherepeut. Ik schrik me ondertussen dood. Ik denk: Nee toch! Hij zegt: Ik sprak net met je tante en die zei dat ze vrijdag met ze 2en ( me nichtje en me tante) gingen paardrijden. Ik zeg: ja dat is zo; Zegt hij dus weer: Jammer hé dat je niet mee mag.Ik; Ja heel jammer! hij; weet je ik heb een verrassing voor je! ik denk nou leuk vertel maar ik wil verder shoppen! hij; ja je mag vrijdag ook mee! ik; Ja weet ik dan kan ik weer even bijpraten met me vriendinnen daar enzo. hij; nou .. ik denk niet dat jij aan praten toe komt. ondertussen begon ik het een beetje te begrijpen!!
.ik; Mag ik ook rijden!??
ik schreeuwe het bijna door de hele winkel
hij; Ja!!!! Nou zo blij was ik echt nog nooit geweest. Ik schreeuwde door die hele winkel en ik was super blij. Hij zegt nog wel: Doe wel voorzichtig en niet te veel lol maken hé!!
nou ik ga overmorgen dus rijden!! Ik ben zo blij hé! Oke het is maar een half uurtje. maar dat maakt niet uit. Het gaat al stukken beter met me knie. Daarom dat het mocht!!
nou sorry voor als het een beetje onduidelijk is!
haha!!
x Lindaa!
Sorry als het fout staat! wist niet waar het moest staan

En nog wel tijdens een andere leuke bezigheid; shoppen