Geen leuke thuis komst.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 10:57

voor dit soort dingen heb ik een fobie. iedere keer als mijn paardjes vervoerd moeten worden vind ik het dood eng. ik wil ze ook altijd kunnen horen anders ben ik bang dat ze zich hebben opgehangen.
iiilll ik hoop zoiets nooit mee te hoeven maken.

Poosje81
Berichten: 21223
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:21

Dat is ook de reden dat ik ALTIJD bij een jong veulen in de tariler blijf zitten, vooral als hij er voor het eerst op staat en net gespeend wordt.
Ik heb onderweg al heel wat enge dingen kunnen voorkomen en ik ben nog steeds dankbaar dat ik in de trailer zat. Ik weet het, het is voor mij niet veilig en ook nog eens strafbaar, kan me niet schelen, mijn veulen gaat voor, ook als ik er 1 in heb staan van iemand anders doe ik het.

Wens die meiden maar sterkte!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:10

Oh mijn God!! Wat verschrikkelijk zeg!! Verdrietig
Het lijkt me helemaal niet leuk om te zien, en wat erg voor die meiden en voor jullie!! Dan denk je dat je een leuk paard heb gekocht is ie daarna dood. Ik heb hier tranen in mijn ogen... Huilen

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:58

Ohh, wat erg zeg!! Verdrietig
Wens ze maar veel sterkte Scheve mond

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 22:24

Ik heb vandaag de beide meiden weer even gesproken het ging wel,maar ze willen niet meer naar de trailer kijken. Het friesje kan pas maandag opgehaald worden dus tot die tijd ligt het in die trailer echt vreselijk is dat. Een van de meiden werkt bij justitie en ze gaan er werk van maken dat hun paard nu dood is,want het blijkt zo te zijn dat de eigenaar verantwoordelijk is als die het paard vast zet en hem ook wat lichte verdoving geeft ivm stres enzo. Ook hebben ze het halster en het touw waar hij aan heeft vast gestaan nodig als bewijs materiaal.De boer van stal heeft aangeboden om dat van z'n hoofd af te halen,want hun kunnen het zelf niet aan.
Volgende week zou het 3de veulen wat ze hadden gekocht komen,maar dat gaat nu natuurlijk nog niet door. Ze zijn er nog niet aan toe. Ook wordt dit veulen zelf door de eigenaren gebracht,want ze vinden het zelf te eng om het te doen.

Ik hou jullie op de hoogte v/d ontwikkelingen.