Gister ben ik weer naar eric laarakker geweest en landor is fysiek helemaal in orde, ze kunnen niks meer aan hem doen,maar toch gaat het rijden nog steeds niet.
Hun hebben mij doorverwezen naar emiel, dat is eigenlijk het laatste wat ik kan doen, anders zal ik er echt mee moeten stoppen.
Ik heb net gebeld, ze hebben alleen pas in februari plaats dat is wel jammer, maar ja dat is niet anders.
Ik zit gewoon zo vast en degene die me les geeft weet het ook niet meer.
Je moet een opening zien te maken in dat psychische, zodat hij leert dat rijden niet pijn doet, maar ja zo makkelijk is dat niet..
Hij moet er dan drie weken heen en als ze na de eerste week al merken dat het niks wordt komt hij terug.
Voor mezelf heb ik dan het gevoel dat ik echt alles heb gedaan en mocht het dan niet lukken, heb ik er vrede mee en gaat hij het land op.
Heeft er iemand hier ervaring mee, dat hun paard daar ook geweest is en zo ja wat vond je ervan?
Ben namelijk heel benieuwd, ik hoor veel verhalen van de 3 daagse of week cursus, maar dat hij daar echt blijft en hij hem zelf traint, daar ben ik zeer benieuwd na of jullie daar mij wat over kunnen vertellen...
Alvast bedankt