op zich geen problemen mee maar mevrouw heb ook een paard en denkt dat ze supergeweldig is en haar paard het beste wordt verzorgt van de wereld en dat andere eigenaren niets doen voor hun paard. nu jah dat ze zo denkt moet ze zelf weten maar ze maakt constant opmerkingen naar mij dat ik allerlei dingen niet goed doe. ik bveloon me paard niet teveel en als ik niet op een vzh zadel aar buiten kan kan ik dus niet rijden (ik rijd western ik zit niet lekker op een vzh zadel....) en nu is het weer dat ze net aan mij vroeg (nu jah me vader vroeg het) of ik de kat brokjes wou geven zo want die waren op, goed zulke dingen zijn mijn taken niet maar van me zus , die is op vakantie en daarom vergat ik het nadat ik op de wc ben geweest, dus ik kwam beneden en zat met de kat te comminuceren toen mevrouw heel poedersuiker zei dat ze haar paard maar niet op mijn stalling neer zou zetten (ze zou misschien bij mij neerzetten want haar stal is niet goed, en dan was er misschien een mogenlijkheid om om de beurten te mesten en poetsen enzo (had ze het over tenminste))
krij ik dus weer een opmerking dat ze niet het paard daar neerzet want zo ging ik vast ook om met me paard!!!!
nou vraag ik je.... tzit me tot me haren op me hoofd.... ze heb klere lef vind ik ... hoe komt ze erbij dat ik zo ben???? denkt ze nou echt dat ze de enige is die voor haar paard zorgt????
vraagje: zorgen jullie ook zo slecht voor je paard????????
sorry moest het even kwijt..........