Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shaienne schreef:Nee, bij mij is het juist andersom. Vroeger durde ik bijna niets, ik vond et al heel erg eng als een paard bokte!
Nu heb ik daar niet zo'n problemen mee en ik stap wel snel op een paard wat ik niet ken enzo.

. Tja, en dan wordt je gelanceerd.
.Als je kinderen krijgt ga je nadenken over wat er allemaal gebeuren kan en wordt je vanzelf veel voorzichtiger;je bedenkt hoe het verder moet met zo'n kind als jou wat overkomt.Ook het hebben van 2 bedrijven zorgt ervoor dat ik niet meer overal opstap.Als mij wat overkomt dan draait mijn man helemaal overal voor op.Verzekeren kan wel, maar is niet te betalen.Zodoendelaat ik mijn paardjes inrijden en houd ik het lekker bij Flair en zoek ik geen rottigheid op! 

runningkawa schreef:Er mag best nog wat in zitten, maar die verpeste levensgevaarlijke knollen zijn nu voor iemand anders.
. Ik zit de meeste paarden wel uit, al kom ik niet op elk paard even goed weg. Zadelmak maken ben ik gek op, elke week zijn er wel een paar tuigers de l.u.l. Ik heb alleen een hekel aan friezen, ik heb nog maar iets van 4 friezen gereden in mijn leven, en van allevier ben ik afgebokt.