Tis eigenlijk de omgekeerde wereld he?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 15:53

Ach, we hebben het u vergeven. Het was een leuk stukje dat scheelt een boel. Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 15:58

Degene die mijn merrie bijrijdt moet nog veel leren en rijdt er niet een plusje aan, want mijn merrie wordt er soms eerder wat stugger van. Maar ze leert heel veel bij dank zij mijn paard. Moet ik haar daarvoor betalen, voor die verdienste die van MIJ af komt? Het is voor mij ook wel eens fijn om eerder klaar te zijn hoor, maar het werkt van 2 kanten.

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 16:05

Goeie genade Desiree, hoe kom je aan ruim 7500 berichten??

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:06

Da's 2 keer. Hee, stiekem 1 weghalen hè.
Maar waarschijnlijk heeft ze gewoon haar typediploma. Dan gaat het typen een stuk sneller.

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 16:08

Kijk, 237 berichten is nog wel beschaafd.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:10

sjezes, dat is inderdaad wel veel zeg! volgens mij een foutje! ik geloof niet dat ik degene ben die het meeste berichten heb geplaatst.

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:38

Oeioei, wat zal je dan wel niet denken van mij! Zit bijna op 1000.. Tss..

Anyway Dees.. Ik hoop dat ik er een plus aan ga rijden.. Daarom ga ik ook lessen volgen.. Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 18:46

Ik heb een tijdje een Haflinger verzorgd en daar betaalde ik ook voor. Stond tegenover dat ik er zoveel mee kon rijden als ik wilde en ik mocht hem ook meenemen om ergens anders te gaan rijden.

Nu rijd ik tijdelijk 3 keer per week een paard van een vriendin die geopereerd is en een paar maanden niet kan rijden. Zij wil mij juist iets geven omdat ze vindt dat ik haar help. Ik vind alleen dat ik al meer dan genoeg krijg, want ik beleef ook heel veel plezier aan het paard. Lachen

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:38

ik betaal mee aan de hoefsmid voor isatie. heb ik verder geen problemen mee, mijn ouders betalen dat duz.. en het is half om half


UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 21:11

Haha! Magreet, bedankt. Frusty Ik had eerst moeten kijken of deze discussie al dan niet zin had. Had ons een hoop tijd kunnen besparen. Slapen
Ik zal voortaan opletten

knabbel
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-10-02

Re: Tis eigenlijk de omgekeerde wereld he?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:15

UlbeH schreef:
Als ik toch graag een verzorg(st)er voor mijn paard wil hebben omdat ik op 2 dagen niet kan, dan ben ik daar erg mee geholpen.

Maar dan ga ik daar toch geen vergoeding voor vragen??? Verward

Ik heb namelijk begrepen dat het normaal is dat een eventuele verzorg(st)er gevraagd wordt om een bijdrage in de kosten te leveren.

En dat bedoel ik nu met de omgekeerde wereld.


je kan het ook zo zien, normaal betaald iemand een X bedrag om in een stoffige manege met nog 12 paarden te mogen rijden en soms zit je op een paard dat je helemaal niks aan vindt. En nu betalen ze dan iets minder om op een paard te rijden waar je zelf voor kiest, zonder drukte etc..