Er zijn 17 manegepony's en er zijn zeg maar populaire pony's en de niet zo populaire pony's. En het doel was zeg maar, ook de niet zo populaire pony's goed te poetsen en mooi te maken.
Het is goed gelukt en ze zien er nu (misschien nu al niet meer,als ze zijn gaan liggen) heel mooi uit als ik het mag zeggen.
Allen staarten zijn glimmend en glad (antiklit spray van mezelf) en allemaal zo goed mogelijk met de hand uitgeplozen. Wat bij sommige pony's tot een verassend volle staart werd.
Ook bij een witte pony met zwart/donkergroene staart (is al oude pony en dat was voornamelijk mest) helemaal gewassen en is nu weer heel wit, zacht (en een beetje geel in de puntjes)
Ik heb 7 pony's gedaan vandaag en daar ook mijn 2 lieelingspony's bij. Daar ontdekte ik bij 1 een heel dik linksachterbeen, zat een wondje op en was helemaal dik geworden) dus die ook weer goed afgespoten en nu is het al minder dik.
Dus onze manegepony's staan er weer mooi bij......................voor even, ben beniuwd hoe het zaterdag is