Inmiddels is er weer het een en ander veranderd...
Mijn paard en dat van mn moeder stonden in een andere wei dan mijn jaarling hengst, maar nu zijn ze weer herenigd, was een genot om dat te zien

Het was gelijk weer samen donderen..
De jaarling Donar, is inmiddels 1.38m en weegt al over de 300 kilo, wat dit gaat brengen straks weten we niet maar het is als hengst nog steeds een schat van een dier!
Zie hier het hoogteverschil met mijn 5 jarige

Meestal rijden we in het bos, en verder genieten we lekker met de paarden in de wei!

Verder zijn we begonnen met het springen met niks eromheen, omdat Fiek pas 5 is mag hij nog niet hoger dan dit van mij..

Jaarling Donar blijft een enorme showbink...

Laatst een heerlijk cadeau van deze man gekregen

Inmiddels ben ik met Figor begonnen met een boomloos endurance zadel
Helaas afscheid moeten nemen van mn overheerlijke equiflexje maar nu we ritten maken die 5 uur duren (en dit nog uitbreiden) is zo'n minder zwaar zadel heerlijk... Ik was nooit zo te spreken over boomloos maar Fiek doet het er super op, het ligt goed, het gewicht is helemaal verdeeld, hij stapt ruimer, kan beter remmen als hij bulten af gaat en zo kan ik nog wat dingen opnoemen die laten zien dat dit voor ons een betere optie was...

Dit was de eerste keer dat ik erop zat, ik had nog geen eigen beugels dus deze had ik geleend van iemand, inmiddels heb ik lange afstands beugels met schokdemper hihi, ze rijden heerlijk!
Tijdens een rit van ons laatst alleen van 5 uur kwamen we deze mooie hertenfamilie tegen, er was ook een jong bij!

De paarden in de pauze op de hei..
Tijdens deze rit zijn we ook boommarters tegen gekomen, deze zijn erg zeldzaam en ik moest er dan ook melding van doen

Figor loopt altijd lekker los tijdens de pauzes, kan hij een beetje scharrelen

Nou dit was wel een update van de laatste maand..
Hoop dat ik hier mag blijven posten zonder mn westernzadel hihi
Ik blijf toch op die manier rijden
Word een flinke kerel! Mijn mening over de ligfoto's weet je!
Fijn dat ook het endurance zadel je bevalt.