Wat vinden jullie van verzorg(st)ers?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 08:23

Nou ik heb een verzorgster uit duizenden.....we zijn ook heeeeeel erg blij met haar.
Regen......pffff daar draait ze haar hand niet voor om, en gaat dapper door met alles (ze sleurt mij er doorheen zodat ik ook wat minder van suiker word Haha! ).
Ze is echt onwijs gek met de paardjes (al heeft Oliva wel zwaar haar voorkeur ) hahahaha ......"he Doompie" *grin*
Rijden vind ze helemaal te gek maar ook met de shets gaat ze aan de gang en dan gaat ze rustig niet rijden.
Wij zijn echt heel erg blij met haar en we hopen dat ze nog heeeeeeeeeel lang bij ons blijft.
Onze eerste verzorgster en meteen raak......gewoon een kwestie van geluk hebben denk ik Knipoog

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:16

Katrien schreef:
Ik zou best graag en verzorgster voor Pablo willen heben. Maar waar haal je ze vandaan?
Ik zou het heerlijk vinden om een meisje te vinden die het ook gewoon leuk vind om wat met hem te tuten en hem soms wei te willen halen maar op de tijden dat ik zo iemand nodig heb zitten ze op school. Of hebben ze zo weinig ervaring dat ik ze niet alleen kan laten met Pablo.
Maar ik heb niet echt te klagen hoor, als ik op vakantie ga of eens echt niet kan heb ik een meisje die goed met Pablo kan opschieten en hem graag rijdt en verzorgd en ik heb lieve buurpaardeigenaressen die Pablo graag zijn hooi en zemelen geven.
Mijn vakantiemeisje zou ik graag als verzorgerster hebben maar ze heeft zelf een goede leuke pony en haar moeder heeft een leuk paard dus Pablo er ook nog bij is wat teveel.
Maar daarnaast zou ik het best gezellig vinden om nog een verzorgstertje te hebben die het gewoon leuk vind om te helpen poetsen en op adem te stappen (af en toe als ik er naast loop want ik moet er niet aan denkn dat pablo dan juist schrikt en zo'n kind er af gooit).


Heb je al gedacht aan een wat ouder iemand? Er zijn ook genoeg volwassenen die geen paard kunnen betalen en graag zouden helpen verzorgen/bijrijden hoor Lachen Het hoeven niet persé 12-jarigen te zijn ofzo, hoewel je hier wel vaker adv. van ziet.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:50

Ik ben heel blij met mijn verzorgster, ze heet Chantal.
Ze verzorgde Reus ook en deed echt alles voor hem, nu verzorgt ze Bjorn en Monika, ik had geen betere verzorgster kunnen hebben en ik ben haar heel dankbaar, maar dat weet ze ook!!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:58

Franca schreef:
Ik zou ook wel een verzorgster voor Cheyenne willen.....maar ja...wie wil nou een paardje verzorgen waar nog niet op gereden kan worden???? Kan pas over een jaartje.....dus de komende tijd is het alleen maar een kwestie van poetsen en opvoeden Knipoog


dat maak niets uit hoor. exel kan ook maar nouwelijks bereden worden.

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

verzorgers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 15:27

Ik heb drie paarden en ik heb een meisje dat twee keer in de week mij meehelpt en 1 paard van mij rijdt. Ze doet het netjes is lief voor de paarden en het bespaart mij tijd. Als ik maar 1 paard zou hebben dan zou ik waarschijnlijk geen verzorger erbij nemen maar nu is het ideaal en we kunnen samen gaan rijden.
l

giesam
Berichten: 485
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland Ballum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:21

de verzorgsters die ik heb leren kennen bij ons in de manege verknooien ze alleen maar. ze rijden er 1 dag op en hij is kreupel. er is een pony die niet meer mag springen omdat hij dan door zijn benen zakt en daar gaan ze mee spingen niet over tien centimeter maar over een halve meter.
hier zijn ze gestoord. gelukkig komen ze niet op mijn pony's...

eveline_B

Berichten: 2830
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:25

Ik ben erg tevreden over mezelf Haha! .
Maar als Lucien's baasje dat niet ook was reed ik er denk ik niet meer.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:30

Ik zou zelf nooit een verzorger nemen, dat op de eerste plaats. Ik heb mijn paard gekocht, en ik wil het rijden/verzorgen ook op mezelf nemen. Als ik een keer ziek ben oid. heb ik wel iemand op terug te vallen.

Ooit ben ik wel bijrijder geweest. Ik denk als je duidelijk afspraken maakt, en je daaraan houdt, dat er geen problemen zullen ontstaan.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:33

als ik een paard had en ik kon zo nu en dan niet dan denk ik wel dat ik een verzorgster neem, gewoon als oproepkracht altijd handig, niet voor vaste dagen dat is onzin, maar als ik op vakantie ben ofzo of een keer niet kan dan weet ik toch dat mijn paard wordt bereden en wordt verzorgd.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 16:00

Een verzorg pony zou echt geweldig zijn. Net als fleury zei, de tijd is vaak een probleem om een eigen pony te hebben, bovendien is het geld ook echt een groot probleem.

Stel we zouden toch toevallig een keer een loterij winnen, en ik zou een paard krijgen, dan weet ik nu al dat een van mijn beste vriendinnen merel die zou verzorgen.... (sorry fleury jij natuurlijk ook, maar je woont iets te verweg om te komen) Merel woont twee straten uit mijn buurt, bovendien ken ik haar al bijna 8 jaar, en ik weet hoe ze met paarden etc omgaat. Fleury zou mijn paardje natuurlijk ook mogen verzorgen als ze er is. (MAAR DAT WEET JE TOCH WEL HE FLEURY???)

*zucht* wouw een verzorgpaard hoe fantastisch zou dat wel niet zijn *zucht*

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 16:07

Heb nooit een verzorg(st)er gehad. Heel in het begin heb ik een tijdje een bijrijdster gehad. Nou ja, ze reed al op Alfie voordat ie van mij was en wilde heel graag haar lessen op hem blijven rijden (hij was toen net 3 en net ingereden). Kwam mij toen wel goed uit. Tot ze haar duim brak (Alfie's volle zus dacht dat 't een worteltje was Bloos) en een tijd niet kon rijden. Toen ben ik hem dus alleen gaan rijden en in die periode maakte hij zoveel vooruitgang, dat ik daarna gezegd heb, sorry, vind het heel banketstaaf voor jou, maar ik wel hem toch helemaal zelf blijven rijden. Vond ze wel jammer, maar ze begreep het ook wel en er waren daar bij die stal genoeg andere paarden die ze ook leuk vond en waar ze ook op kon rijden, dus 't was geen probleem.

Ondertussen ben ik zo eigenwijs geworden dat ik vind dat alleen IK 't beste voor hem kan zorgen Extreme duivel. Nou ja, da's niet helemaal waar, maar ik doe de dingen op mijn manier , en wil ook dat bij hem de dingen dus op mijn manier gebeuren. Ik weet dus van mezelf dat ik er niet tegen kan en dat ik me ga lopen ergeren als 't niet gebeurt zoals ik 't wil. Dus, omdat ik 't verder zelf ook af kan, voor mij geen verzorger/bijrijder.