Eerlijk te zijn herkende ik haar niet zo, ze had een heel ander koppie gekregen en ik hield vroeger altijd haar sokjes en manen en kinharen bij. Hun hadden dit niet gedaan dus echt ik herkende haar niet meer

Wat me verbaasde was dat Sunny zuur is geworden, ze rent met de oren achter in de nek weg als je haar het halster om wilt doen. Bij mij hoefde ik haar alleen te roepen en toen kwam ze al. Ach, paarden veranderen

We reden naar een weilandje een stukje verderop, waar een hoop klein appaloosagrut stond. Wauw wat een mooie paardjes zeg, en jeetje wat klein. Alles liep er rond, shabrakbont, vos, panterbont echt onwijs mooi. Ze hadden ook een veulentje van dit jaar wat zo een onwijs lief karakter had dat je het gewoon kon optillen en kon laten liggen en zitten

Toen zijn we door gereden naar de grote paarden van hun, twee arabieren, een hengst en een merrie. Wauw wat een paarden zeg, en onwijs goed verzorgt. Eerst lieten ze de hengst zien die natuurlijk zich onwijs showde

Of ik Sun mis? Nee, misschien wel een klein beetje, maar ik heb nu Jamey. En ik herkende Sun niet meer terug. Was sun nog precies hetzelfde geweest ook qua karakter dan had ik waarschijnlijk er meer moeite mee gehad, maar ze heeft het daar onwijs goed, en die mensen zijn onwijs lief voor haar. Gelukkig...

Groetjes,
Shalane