Ben misschien een beetje (heel erg) laat met het plaatsen van deze foto's, maar goed
Hier komtie dan.. mijn verhaal van de indoor cross:
21 Januari 2007
Manege Beukers (Oudkarspel, vlakbij Alkmaar)
Eerst gingen we de hindernissen oefenen. Dit ging echt SUPER!!! Kom echt niet beter!
Aros, mijn lease welshje, nam ze allemaal met gemak
Aros bij de trailer
Ze mooie koppie
Toen moesten we vrij lang wachten tot ik er weer opmocht.. Maar goed.
Toen ik er weer opzat om weer warm te rijden, nam ik in de oefenbak een paar sprongetjes. Dit ging ook goed. Er lag ook nog een grote boomstam.. ik dacht die nemen we .. Ging ook wel.. Maar helaas stond er zo'n "fijne-commentaar-ouder" naast die boomstam, niet dat ik hem kende ofzo.. maar die ging dus dingen naar mij roepen zoals; "ja, ja, ja, harder, drijven, je kan het".. dit haalde mij dus ook al uit me concertratie, en ik nam de sprong wel maar kwam verkeerd terecht. Kon me nog nét aan vast houden, anders was me witte broek nog vóór de cross zelf al helemaal vies
Hier een fototje van de oefenbak, let niet op me hoofd, was een beetje heel erg zenuwachtig

Maar goed.. Ik werd opgeroepen dat ik bijna aan de beurt was. Het meisje voor mij moest en ik moest nog even me startnummertje aan een mevrouw geven. Dat meisje voor mij.. kwam dus niet. Het begon al fout, ik had me teugels dus nog niet eens op maat en draafde al op de eerste hindernis af.. Tja .. ik was ook echt zo zenuwachtig als de pest, zat zo stijf als een plank enz.
Ik lag er bij hindernis 3 al af, en ging er weer op.
bij hindernis 4, weer eraf gevallen en hierbij had ik me hand gekneust.
Dit was mijn verhaal zo'n beetje
heb zelf me fout er ook dik van in gezien. Het was ook me eerste wedstrijd met Aros, misschien ook geeen slim idee ...
ik geef in ieder geval zeker Arosje niet de schuld! Maar goed! Dit was het, en oja, ik heb geen foto's van de wedstrijd zelf.. :p
Verslag van me volgende wedstrijd, komt eraan!!
Groetjes pleuni