Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
, de pony's sjokten helemal niet achter elkaar aan met buitenrit , alleen boris wou nog wel eens naar achter trappen als dr iemand achter hem zat, de spriingles was sam inderdaad niet erg stuurbaar maar dat is een kwestie van aanpakken, de douches waren bij ons erg schoon, de wc's konden allemaal op slot, en de leiding vond ik zelf heel erg aardig , de bedden lagen superlekker, en de stands stonden ze maar een half uurtje in ofzo , voorderest in een heel groot weiland, de gehuurde fietsen was alleen het stuur een beetje scheef, wij mochten om 12 uur het licht uit, maar de ''kleintjes'' om 11 uur, over die spookverhalen weet ik niet, 
maar ik ga er volgendjaar iig niet weer heen
, ik zoek elk jaar een niwue kamp

ik ben er geweest en ik vond het leuk
Naomi_Haffie schreef:dit topic kan wel gesloten wordenik ben er geweest en ik vond het leuk
er kunnen ook andere meningen zijn toch?
) en die stands zijn heel vies en muf
Ik ben vaak de hele zomer aanwezig bij het kamp en zie elk jaar weer mensen terugkomen. Ja sommige mensen kunnen wel bot zijn... maar probeer er het leukste van te maken. De jonge paarden lopen niet meer dan 3 of 4 uur en de oude maximaal twee of drie. Wat ik erg goed vindt is dat ze daar nooit een paard laten afmaken omdat ze 'niet meer genoeg lessen kunnen lopen' de oudjes lopen minder maar nog steeds met veel plezier! De paarden staan op een HELE grote wei en staan alleen voor en na het rijden even in de box.
super leuk! Dus kom zeker even hoi zeggen als je ons ziet