Het ligt echt niet aan Camilla, want die doet het zo super!!!! Ze is zo moedig en heeft zon goede techniek, echt een superknol is t!
Maar ik heb bijvoorbeeld al super vaak Camil's hoofd tegen mijn hoofd aan gehad. En allemaal van die dingen...
Gister had ik weer springles. We bouwen meestal ongeveer 4 of 5 hindernissen op zodat we aan t eind van de les nog een klein parcourtje kunnen springen. Netzoals gister dus. We hadden ook een oxer staan waar ik Camilla niet genoeg bij aanspoorde om te springen, dus ging ze stilstaan, ik zette haar alsnog aan dus ze sprong nog gewoon maarja ik knalde dus ontzettend hard tegen haar aan, want een sprong uit stilstand gaat gewoon super lomp, kan niet anders. Wat er daarna gebeurde weet ik zelf nog maar heel vaag, eigenlijk weet ik alleen dat ik sterretjes zag en heel mijn lijf tintelde. Lovemidnight hier op bokt reed niet mee maar hielp mee met de hindernissen als er een balk af vloog ofzo. Zij heeft mij dus gister avond verteld wat er was.

Maar nu zit ik echt te twijfelen, moet ik nog wel door gaan met springen. Ik denk dat t voor Camilla ook niet echt fijn is, zon hinderende ruiter op dr rug. En ik ben nu dus ook bang geworden. Nouja heb over 2 weken weer les, dus dan heb ik nog 2 weekjes om er eens over na te denken. Heb springen altijd heel leuk gevonden, maar nu vind ik Dressuur ineens veel leuker.