En wat voor een dagen! Het leek een hele expeditie, het was een hele beproeving, een dagje op een eiland voor Zep!
Harde wind, regen, regen en nog meer harde wind en regen.
Maar ik geloof dat we het ondanks het slechte weer toch best gezellig hebben gehad. Toch Lotje?
Zondagmiddag hebben we Isolda gepest in de buitenbak. En Isolda peste heel komisch terug, ik geloof dat Lotje op een gegeven moment nogal scheef zat van het lachen. Gek paard

Ik had Isolda eerst even opgewarmd voor haar, net als een echte groom

Ik heb veel nuttige en vooral hele bruikbare tips en oefeningen meegekregen. Ook nog een beetje positieve opmerkingen, dat doet je goed.
Ik zit dus weer vol energie en goede moed om verder te oefenen. Weet je toch even dat je op de goede weg zit.
Maandagochtend wilden we heel graag een mega-lange strandrit gaan maken, maar het weer liet het ons niet toe.
Regen, regen en veeel harde wind. Helaas is onze stal nog niet klaar, dus geen optie tot rijden.
Dus: Lotje en Jantina in de auto naar Udinde, gewapend met dikke jas en paraplu's.
Natuurlijk stonden Udinde & co. een heel eind verderop en waren we koud en van achteren natgeregend toen we bij ze aan kwamen.
Ik had speciaal een fototoestel meegenomen, maar de foto's zijn niet gelukt. Ik had een foto willen maken van Lotje die over het hek viel, Lotje die platgerend werd door 20 friezen etc etc. maar helaas. Lotje had mazzel

Udinde vond ons maar gek met die grote dingen boven ons hoofd en was niet zo knuffelig. Zelfs ingeklapte paraplu's werden niet gewaardeerd.
Maar goed, we hebben haar in ieder gevalkunnen vinden en kunnen bekijken, ze deed zelfs nog een stukje draf, dat is echt een bijzonderheid

snelsnel naar de boot, Lotje daar nat en doorregend gedumpt. Arm kind. Komt ze hier voor een prachtige strandrit heb je een hele dag stromende regen

Maar ikvond het gezellig, heb heel veel goede ideen opgedaan en ben weer vol vuur wat betreft dressuurrijden.
Nog even een fotootje van het nieuwe dressuurteam!