Wat denken jullie?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Carmen

Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 22:47

**Weet niet of het hier goed staat Bloos**

Okey, maar wij hadden dus een discussie op stal, en wij hadden het dus over de site bokt Tong uitsteken..
Toen dachten we, er worden op de site heel veel vragen gesteld! Maar je vraag dus bijv. ''Wat is beter voor dit paard bla bla bla, een mexicaanse neusriem, of een lage?'' Word er bijv. geantwoord: een lage, want van een mexicaanse gaat ze neus scheef staan'' Koe.. Whaha, dit slaat natuurlijk nergens op, maar ik bedoel meer dat het wel een loodgieter kan zijn die dat antwoord geef.. Iedereen kan zich registreren. Dus ook iedereen kan antwoorden. Dus ook iedereen kan dat advies gaan gebruiken... Brand los Clown Duivel

Britt

Re: Wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:49

Weet niet wat je nu precies wilt horen, maar als er een advies tussen staat wat slaat als een tang op een varken en de rest zegt allemaal hetzelfde wat dus al een stuk logischer klinkt.. Dan neem ik aan dat je zelf wel kan bedenken wat aannemelijker is Nagelbijten / Gniffelen

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:50

Je kunt toch zelf de reacties selecteren waarvan jij denkt dat jij daar wat aan hebt, er zullen altijd reacties blijven die nergens op slaan.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 22:51

Klopt, maar stel dat er 1000 loodgieters op deze site gaan zitten, en ook nog 1000 pennymeisjes, die denken dat ze het goed weten.. En ook nog 2000 stokers Tong uitsteken, dan blijven er op een gegeven momen niet heel veel meer over dat een '''goed'' advies kan geven.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:52

Nagelbijten / Gniffelen Ja tuurlijk... Ik hou het wel gewoon bij het feit dat er meer paardenkenners op bokt zitten dan andere mensen..

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 22:53

Maar er zijn ook wel '''domme'' paardeneigenaren die het advies gaan gebruiken!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:55

Ja zo heb je overal rare mensen die toch hun eigen weg volgen en geen klap geven om wat anderen zeggen Verward
Dat is niet echt typisch iets voor bokt ofzo..

JML

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:58

Je zal toch altijd zelf je verstand moeten gebruiken denk ik en je eigen veratnwoordelijkheid moeten nemen. En zulke rare dingen zoals je zegt, filter je er wel uit.

Als een loodgieter zegt dat het tegenwoordig hip is om de lekkage te laten zitten en tegen het wateroverlast de deur open te zetten, dan vraag ik toch een van de andere 999 loodgieters Lachen

Je vraagt om een advies of een 'kijk' op iets van een ander. Ook als je bijvoorbeeld op internet zoekt lees je ook niet alleen het eerste artikel dat je tegenkomt en neem je dat voor waarheid aan.... tenminste dat hoop ik Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:54

Ik neem aan dat je zelf ook wel paardenverstand heb, dus als je een reactie leest van een loodgieter dan kun je wel merken dat er niks van klopt. En er komen meestal wel meerdere reacties, en als je bang bent dat je foute dingen gaat doen vraag je het toch gewoon aan je vriendinnen op bokt ofzo? Tong uitsteken

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:57

als je echt advies wil en niet wilt dat er alleen maar onzin uit wordt gekraamd,, zal je toch echt een andere informatiebron moeten zoeken denk ik want 'vreemde mensen' heb je altijd

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:31

Tjah... zo is bokt nou eenmaal, het is een openbaar forum dus je opa van 80 kan bij wijze van, zich hier ook aanmelden. Vaak als je logisch nadenkt weet je het idd ook wel, je kunt toch niet voorkomen dat alleen "paardenmensen" hier zich aanmelden! Lachen

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 12:19

Ja, maar misschien kunnen we een soort examen laten doen, en dan als je gesllaagd ben, kan iemand je goede adies onbezorgt aannemen! Bloos

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:31

Ach komop zeg, hoe vergezocht wil je het maken? Je leest de reacties en dan trek je zelf de conclusie of het geloofwaardig op je overkomt of niet.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:12

Daarm moet je ook alleen afgaan op goed onderbouwde antwoorden en ook zelf nadenken in plaats van zomaar dingen overnemen alleen omdat iemand het zegt.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:16

Carriejjjj schreef:
Ja, maar misschien kunnen we een soort examen laten doen, en dan als je gesllaagd ben, kan iemand je goede adies onbezorgt aannemen! Bloos
Als jij nou eerst eens examen Nederlands doet,komen we al een eind verder.. Cool

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:19

Tinkerloos schreef:
Carriejjjj schreef:
Als jij nou eerst eens examen Nederlands doet,komen we al een eind verder.. Cool

Dát zouden ze inderdaad eens moet invoeren Cool . Hoewel dat weer jammer is voor het taalblooperstopic...

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:17

-> JPP

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:32

Je maakt er wel een gaar topic van hoor Nagelbijten / Gniffelen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:33

Ik denk niet dat iemand voor de grap die niets van paarden zou antwoorden. En wat maakt het uit al zou hij het wel doen? Hij word dan toch niet serieus genomen.

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:42

Ik denk ook dat er meer paardeliefhebbers opzitten dan bv. loodgieters. Haha!

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:46

whahaha jaa dat denk ik ook Knipoog

_Elsjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:55

Waarom zou een loodgieter op het forum gaan zitten als hij niets van paarden weet?? Ik zou het persoorlijk ook niet leuk vinden om de hele dag naar autoplaatjes zitten te kijken als ik er niet van hou.. Lachen

X_impuls_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 09:37

je hebt inderdaad gelijk !! nooit over na gedacht.
iedereen kan zich aanmelden en voor de grap advies geven.
maar wij mensen van bokt weten toch wel wat mischien zou helpen of waar is of wat echte onzin is toch ??
wat irritant eigenlijk als mensen dat voor de grap gaan doen of wel dan.
naja als mensen er gelukkig van worden .... Tong uitsteken

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 12:38

_Elsjuhh schreef:
Waarom zou een loodgieter op het forum gaan zitten als hij niets van paarden weet?? Ik zou het persoorlijk ook niet leuk vinden om de hele dag naar autoplaatjes zitten te kijken als ik er niet van hou.. Lachen

Precies en er reageren heus wel veel mensen hetzelfde dus dan krijg je ook heus wel het goede advies Knipoog.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:13

Ik denk dat er meer paardenmensen op Bokt zitten dan andere persoontjes Lachen Bovendien weet je zelf wel welk advies 'goed' is en welke niet..