Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ja het is wel veel geld maar het kan echt vele malen duurder!
er zitten al dingen bij kwa dekens en ik heb die allemaal nodig (allemaal goede dekens van goede kwaliteit.) ze kan hier ook mee buiten staan want ik heb er een goede regendeken bij gedaan
en een onderdeken. zodat ze het lekker warm heeft. dus eigenlijk zit er meer in dan nodig. en bixs is hier 8 euro. en hoefsmid 45 euro met beslaan dus eigenlijk al bij al wel lekker goedkoop!
maar dat blijft er dus in zitten net al dierenards kosten
en het is even om een idee te schetsen. en zadel kosten mij maar 60 euro en hier kost hij 500 nog wat
lottehorse schreef:jha id.. maar het is gewoon even voor het idee.. dit zijn de merken die ik altijd koop. en da heb ik zo iets van wat goedkoop! maar ik kan met mijn paard niet verhuizen. heb geen zin om dta hier uitteleggenmaar dat blijft er dus in zitten net al dierenards kosten
en het is even om een idee te schetsen. en zadel kosten mij maar 60 euro en hier kost hij 500 nog wat
Eens kijken hoe duur of juist hoe goedkoop ik uitkom
de kwaliteit is nogsteeds goed. Het is denk maar net hoe je met je spullen omgaat
Je kan een kieffer hoofdstel van 150 euro ook binnen een jaar slopen :p Soms moet je ook een beetje geluk hebben hoor.. Sommige "merkloze" spullen zijn echt 10x niets, terwijl andere jaren mee gaan:)