vandaag had ik les op shiva. toen ik het erf op reedt hoorde ik de buren als schreeuwen tegen hun paarden.
shiva op gezadeld. de eigenaars van shiv waren er ook. die liepen al te klagen dat die mensen zo liepen te schreeuwen.
later kwam me instructrice eraan.
tamara was even in de bak bezig, ik was aan het rijden in de bak en kreeg les. alleen onze bak staat naast de bak van de buren en daar liep zo'n man vet hard te schreeuwen.
en op eens horen we toch even harde klappen vallen! shiva schrikt zich wezeloos want ik reed net langs die kant dus ik was druk bezig shiv rustig te krijgen.
tamara en m'n instructrice gaan erheen en schreeuwen tegen die man dat die op moet houden. maar hij gaat gewoon rustig door!
het was echt heel erg zielig! hij liep dat paard gewoon knoert hard te meppen! en niet 1x maar vet vaak en behoorlijk hard!
ik vindt het echt sneu voor het paard want hij was 3 ofzo want hij werdt in gereden. nou volgens mij is die al behoorlijk verpest door zo'n stom ventje!
tamara kon er ook niet meer tegen en die is uiteindelijk jankend vertrokken!
ik zit er behoorlijk mee want ik weet nou niet wat ik moet deon. als ik erop af stap maak ik het denk ik alleen nog maar erger!
ik heb er aan gedacht om de dierenbescherming te bellen maar doen die daar wat aan? want het is hun eigen paard....