Ik weet het nog goed hoor vorig jaar dat je kwam.
Ik kende je alleen maar van foto's als veulentje.Daarna ben je verkocht en niemand wist eigenlijk waar je was geblevcen.
Tot vorig jaar, een heel leven als manege paard had je achter de rug.
Maar nu was je oud en versleten je benen zijn op en je verdiende een oude dag.Je eigenaar vond ons en wij kochten je terug.
je mocht je leven gaan slijten in de wei als fokmerrie.
Het liep toch even anders..
Je vond de wei maar niets uren bleef je heen en weer lopen voor het hek.
Ik ging je rijden omdat je je dood verveelde.
Je bent zo'n grappig paard,je was goed ingereden en pakte de fijnere hulpen heel snel op.Buitenrijden ging niet want je bent dan echt een draak hoor! Al moest ik wel hard om je lachen zoals jij plezier had.
Maarja versleten benen werken niet mee dus was je een aantal maanden flink kreupel.
In de wei had je het nog niet naar je zin tot van de zomer.
Eindelijk kreeg je een vriendinnetje die jij niet het land door joeg en die jij niet aanviel.Nu je een vriendinnetje had waar jij geen ruzie mee moest maken kon je eindelijk gaan grazen.
In maart werd je voor het eerst gedekt.
Helaas werd je weer hengstig.3 weken gelden ben je voor het laatst gedekt.
2 verschillende hengsten met de veeartsen erbij maar je wordt maar niet drachtig.
We hebben het een jaar geprobeerd lieve Saar maar je hebt zere voorbenen, je wordt niet drachtig en je hebt een hekel aan andere paarden en aan de wei.
Hopelijk heb je een geweldig laatse jaar gehad want ookal heb ik maar kort met je gereden je was een geweldig knuffel paard.
Dag lieve Saar vanaf vrijdag heb je geen zere benen meer en zul je wel vriendjes maken op de eeuwige groene weide,ik zal je toch een beetj missen