jullie paarden ook zo fris?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:02

Neuh... Ivanka is niet zo'n energie-bom Haha! Vind ik wel fijn, maar ik zorg wel dat ik haar minstens om de dag rijd, zodat ze toch wel genoeg beweging krijgt enzo Lachen Maar ze staat ook nog dag en nacht buiten (nu wel met deken op, ik vond het te koud worden Knipoog) misschien dat ze zo ook nog haar energie kwijt kan...

Maar ik vind het wel fijn dat ze niet zo'n dynamiet-geval is die elke seconde dreigt te ontploffen, natuurlijk geeft ze ook wel eens een bokje, maar dat zijn echt van die minibokjes Lovers Haha! En meestal net voordat ik klaar ben mag ze nog even uitcrossen, vind ze ook heel leuk Lachen

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 01:11

Zeker wel!!! Salty is altijd al erg pittig om te rijden, maar nu is het nog net iets erger. Alle bewegende dingen (en met deze wind zijn dat er nogal wat) zijn super eng!!! Ach, ik vind het wel leuk, als ik de controle nog maar kan houden Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 08:56

Ik heb er nog niet zo heel veel last van. Bij geen een pony bij ons op stal. Camilla is ietsje frisser maar neit veel. En dat is dan denk ik 1 van de weinige bij ons. Tenminste, heb nog niemand zien rijden met een fris paard. Haha!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 09:18

Ik ging gisteravond een poging doen om mijn proefje voor zondag te oefenen...
Nou als het tempo zondag net zo hoog ligt als gisteren vestig ik in ieder geval het snelheidsrecord!!!
Ik ging echt met een megatempo door die bak zeg, met als favoriete stukje van Fie de middengalop... miep miep zoef!

Fitzroy die mijn proefje voorlas zal wel gdacht hebben... "moet dat zondag gaan starten?!!"

Ik vind het trouwens zelf ook knap frisjes worden buiten zeg, vooral met die wind erbij, brrr!
Zoals een kleuter bij mij in de klas van de week zei:"ik heb hoofdpijn wat ik heb het fris om m'n hoofd..."!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 09:24

Nouvel schreef:
Ik ging gisteravond een poging doen om mijn proefje voor zondag te oefenen...
Nou als het tempo zondag net zo hoog ligt als gisteren vestig ik in ieder geval het snelheidsrecord!!!
Ik ging echt met een megatempo door die bak zeg, met als favoriete stukje van Fie de middengalop... miep miep zoef!


Dat kan niet want die staat al op mijn naam of je moet echt heel snel zijn! Haha!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 18:19

Nou, 't is meegevallen Lisette!
Ondanks het frisse weer liep ze heel braaf haar proefjes, na die racepartij van donderdag was ik apetrots op 'r!

Nu afwachten hoe het gaat als ik over een paar weekjes heb geschoren...

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 18:32

Huh???
Bij mij is het net het omgekeerde, Jelle is kweenie hoe lui !!!
Na de sprong valt hij zo in stap als je geen benen meer geeft.
Hij heeft 2 weekjes rust gehad en ik dacht oeieoei nu gaat hij hevig zijn en dan zeker met dit weer ma tarara zo lui als een slak (nu niet overdrijven hé Frederieke)

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:12

Mijn paarden zijn ook erg fris, vooral bjorn, morgen ga ik voor het eerst naar buiten met hem maar ik doe wel een slof om voor de zekerheid.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:44

Die van mij is ook fris. Schrikt al vna de staleigenaar die op de fiets stapt!! En van een open deur bij de melkstal.
Dat deed ze in het begin ook toen ik haar nog maar net had maar ze doet het nu weer en dat komt echt puur door het weer ze is echt jolig!! Lekker springen en gek doen!! Mij maakt het persoonlijk niet zo veel uit hoor!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:25

Ja Jamy was zaterdag ook helemaal door t dolle ik ging buitenrijden met me vriendin, normaal doet ze nooit wat echt helemaal niks en nu zag ze opeen een vogel en begon ze vet te bokken met haar hoofd tussen haar benen tot ik er af lag..... (niks voor haar maar ja) nou toen is ze dus ook over me heen gelopen nog schop tegen me hoofd gehad (lang leve de cap!) maar ze was idd ook verder frisser en veel scherper als normaal, zondag ook en vandaag weer, het gaat vast wel weer over denk

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:34

ja zoë is normaal al zo fris maar nu is ze helemaal door het dolle heen ha ha. best wel irri!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:34

gelukkig is die van mij niet gauw fris.
en eens in de zoveel tijd als ie dan wel een keer fris is, schud ie een keer met zn hoofd en gaat 2 rondjes wat harder. Verward
meer doet ie dus echt niet gelukkig.
hij zal ook nooit bokken of keihard aan de kletter gaan ofzo.
dus zomer of winter: Oeds geeft er eigenlijk helemaal niks om Schijnheilig
hij staat btw wel al onder een winterdeken, anders komt ie teveel in zn haren en ik heb niet zo'n zin om te scheren Knipoog
toedeledoki
gillian

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 00:59

Bud ook...hij is sowiezo erg jolig omdat het nog een jong paard is, maar met deze frisheid (:?) is hij haast helemaal niet meer te houden. Wel een goede oefening voor hem, hij zal zich toch moeten leren beheersen. Tijdens het wandelen loopt hij te dribbelen, als hij een merrie ziet (ik heb een ruintje Haha!) dan gaat zijn staart erop, nek erop en ook dribbelen...waarbij meneer rustig over het baasje heen walst. Bud heeft dus af en toe een flink standje van mij gekregen de laatste paar dagen Haha! Op een gegeven moment werd het echt te bont en heb ik hem een schop moeten verkopen, omdat hij echt letterlijk over me heen walsde...toen kwam hij er ineens achter dat IK nog altijd de dienst uitmaak...en niet hij Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 07:26

Die van mij is niet te houden joh! Echt wel fris is hij

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:45

Odin gedraagt zich nog wel netjes, maar ze is wel een stuk voorwaartser. Jaaa, NOG sneller!! Maar ja, laat maar gaan. Ik hoop dat ze zich volgende week een beetje gedraagt. (wedstrijd)

Noek

Berichten: 156
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 15:46

jantina schreef:
Dit is "kaboutertje en sabeltandtijger- weer".
Achter iedere spriet zit een giftige kabouter en achter ieder struikje, boom, auto, whatever zit een sabeltandtijger die je opvreet.
...
Doodeng!


ja, zeker, daar heeft Noek ook heeeeel erg veel last van Knipoog
hij is wel zeer voorwaarts, da's wel oke, maar verder vooral ook heeel erg druk en ja, achter elke tak of boom zit dan ook een boomtrol die hem wil aanvliegen of zo...

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 16:01

mijnpony was gisteren ook veel te fris, het is ook ineens erg koud, ik gooi mn pony nooit echt los, ik probeer het er een beetje uit te rijden.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 20:56

Nja, Gammon heeft ook de riedel in zijn kont sinds gisteren maar dat kan ook van jeugdig overmoed zijn en wil zijn nieuwe baasje eens lekker uittesten. Haha!