Heb hem maar los gegooid en nadat hij een rondje of 10 gecrost had was hij weer rustig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Desiree schreef:en niet alleen mijn paarden, zelf vind ik het zowiezo erg fris! Ik vnid het koud buiten!
Omar is ook behoorlijk fris ja en nog erger hij zat 10 dagen aan de antibiotica vanwege een virusverkoudheidje en mocht dus niet zweten en kon zijn ei niet kwijt. In de losgooibak ging hij helemaal uit zijn stekker en spurte al windenlatend en bokkend in het rond
echt heel grappig. Moest hem net voor de DA longeren zodat ze daarna naar zijn longen kon luisteren en hij ging weer uit zijn dak.... al bokkend in galop aan de longeerlijn. Gelukkig is hij weer helemaal genezen en kan hij er weer tegenaan.... hij is onder het zadel niet gevaarlijk met bokken en steigeren enzo maar wil wel graag racen als hij fris is
sanderijn"]
[quote="Desiree schreef:en niet alleen mijn paarden, zelf vind ik het zowiezo erg fris! Ik vnid het koud buiten!
?
Zeker 15 rondjes in volle galop met hindernis
naja, lamaar gaan
Daarna was hij weer 'normaal'.