Ik zit met een 'probleem' Ik ben gisteren bij een onwijs gave fries wezen kijken om te gaan verzorgen. Heb met de eigenaar afgesproken dat ik hem ga doen, want ik vind hem supergaaf! Het gaat om 1x in de week, op de woensdag. Mag op kosten van de eigenaar lessen ( prive of groeps ) gaan volgen. Verder kan het nog een keertje voorkomen dat de eigenaar niet kan en dat ik dus moet invallen.

Maar... Op dit moment verzorg ik ook 3x in de week een aantal arabieren. Waar ik dus nu beter mee kan stoppen, omdat ik het anders niet meer aangebeend krijg. Het is er supergezellig en ze zijn ook superblij met me, maar 4 dagen in de week paarden verzorgen, en een aantal keren in de week lesgeven is niet te doen. Verder zou ik het liefste mijn weekeinden vrijhouden om af en toe nog eens wat gezellige bokkers te meeten en mijn vriendinnetjes op te zoeken.

Maar, hoe kan ik het nou vanavond zo netjes mogenlijk vertellen? Meteen doen als ik aankom en dan weggaan of eerst meehelpen en daarna vertellen?

Uiteraard vertel ik wel dat ik deze buitenkans heb gekregen en dat ik hem met beiden handen wil aangrijpen. Dit is echt een kans die je maar een keertje krijgt..

Dus, iemand tips? Ik vind het zo moeilijk hoe ik dit nou het beste kan brengen zonder dat ze heel teleurgesteld zijn.. Het zijn ook zulke lieverds!

Groetjes,
Chantal