We zijn hier vooral gaan wonen, omdat we nu een reuze tuin + weide hebben. Alleen toen was het nog allemaal boomgaard. Dat hebben we helemaal laten omploegen, en nu is er dus een wei + een tuin ( die is nog lang niet af maar is al heel veel geld in gestopt, dat nu maar weggegooit kan worden..)
Mijn ouders hebben uitgepluist, over er geen plannen waren om te bouwen op ons terein enz. Nee alleen op het voetbalveld zou over 15 jaar ofzo pas een wijk gebouwd worden..Oké huis gekocht met een levensgrote boomgaard.
Da's dus nu allemaal weg.
Ik blij, een eigen paard aan huis, en nog een Shet erbij van mij vriendin die hier pension mag staan. Alleen het huis was iets te klain, nu heeft mijn vader helemaal zelf, met wat hulp enz een heel groot stuk huis met boven ook een verdieping gemaakt. Is nu vanboven af, oke 2 grote slaapkamers erbij! Sinds kort een nieuwe keuken. Nog 3 kamers te gaan en klaar is de boel!
Vandaag: Mens van de gemeente Borselle ( ja plant die naam goed in je hoofd als je nog eens een wei wilt hebben, doe het maar niet hier, je ziet wat er van komt!

Oke dat mens zei dat ze een of andere encequete (of hoe je het ook schrijft) wilde afnemen over het bebouwingsplan..
Oke vroeg van ja bla bla huizen hier bouwen daar bouwen, je weet het wel..
Oke een half uur later belt mevrouw: '' We hebben een plan gamaakt, dat er een fietspad/voetgangerspad door jullie tuin heen gaat.. Wilk u toestemming geven bla bla ( heb het zelf niet gehoord, maar hoorde m'n moeder erover..

Iig, het moest door onze tuin ( waar nou net eens een stuk weide is en een mooi nieuw pad gemaakt om naar de stal enz te gaan..)
Mijn moeder heeft er geen toestemming voor gegeven..
Even later belde mevrouw weer:
We willen btw ook nog een rij huizen in uw tuin bouwen. En het tennis veld ( staat links van onze tuin, en naast ons) Word ook bebouwd, dus er moet een weg voo het bouwverkeerd e.d zijn en ook nog huizen in uw tuin ba bla.
M'n moeder was hardstikke kwaad, omdat ze een beetje eerst een plan maken en dan toestemming moeten laten geven.
En ja het is onze tuin, maar als ze willen doen ze het..Dus straks kijken we niet meer naar poaarden, groene bossen e.d op maar tegen trekkers, vrachtwagens en nieuwbouw huizen voor het raam..
Ze hebben het dus achtergehouden..
Ook hebben wij nieuwe overburen, die wonen hier een paar maanden nu. Hebben ook een aardig weitje, en een leuke tuin..Hun weten nog van niets en wat nu? De gemeente wil daar ook in gaan bouwen. EN ZE WETEN GVD VAN NIETS DE BEWONERS!!
Ik kan wel janken, en zou ze het liefste door hun kop schieten

En we hebben al versterking, tegenover ons woont nog een vrouwtje, door haar tuin willen ze ook allerlij troep gaan zetten, zij wil het niet. Daarnaast ook absoluut niet. Onze buren niet, daarnaast niet. Vanavond gaan we heel de straat langs met alle versterking, om te vragen of ze er tegen zijn. En of ze willen komen naa rde vergadering woensdag. Hoe meer mensen, hoe sterker je bent, dus ze kunnen niets meer dan! En het gaat ze niet lukken