Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ladypaard schreef:is echt alweer een paar jaar geleden
het enige wat er van over is gebleven is het boek Hoppa, (te koop bij de slegte)
voor degenen die dit programma niet kennen, dit was echt een heel leuk programma, waar voor de beginners wat werd uitgelegt en voor de gevorderden.
het werd gepresenteer door de dochter van Henny Huisman, en haar vriend Frank, de mascotte van het programma was Snuitje
jammer dat het programma niet lang heeft bestaan.
Ik heb dat boek idd ook..
Toen het gestopt was, is het blad nog een tijdje doorgegaan. Nu bestaat het geloof ik niet meer.. Marilyn_ schreef:Vroeger was ik een trouwe kijker van Hemel Op PaardenToen het gestopt was, is het blad nog een tijdje doorgegaan. Nu bestaat het geloof ik niet meer..

Ave schreef:Marilyn_ schreef:Vroeger was ik een trouwe kijker van Hemel Op PaardenToen het gestopt was, is het blad nog een tijdje doorgegaan. Nu bestaat het geloof ik niet meer..
Voor mij geld hetzelfde. Het was geloof ik op Zondagochtend en ik zat altijd als eerste voor de televisie om Hemel Op Paarden te kijken ..