Maar een enkeling van jullie weet dat we zijn gestopt met het rijden van Karanto wegens hoefkatrol. Enkele maandjes heb ik op Rambo gereden, mijn vroegere pony. In die maanden zijn we op zoek gegaan naar een nieuw paard. Na op heel wat ruggetjes te hebben gezeten hebben we hét ideale paard gevonden. Het was spannend of ze goedgekeurd zou worden, maar jawel ze is helemaal perfect. Vanavond komt ze eindelijk, ik kan werkelijk niet wachten. Tamarinde is een 7-jarige merrie van Metall. Ze is mooi donkerbruin met een witte kol, meet ongeveer 1.67. Ze is werkelijk heel lief en loopt heerlijk. Ze is nog maar een enkele keer op officiële wedstrijden uitgebracht, maar een L proef kan ze zeker fatsoenlijk lopen. Verder blijkt ze zeer veel van springen en buitenrijden te houden, wat ik zelf ook het liefste doe.
Whaaaa, ik word werkelijk gek. Pas na 8'en komen ze haar brengen. Nu heb ik deze zomermaanden mooi 2 paarden te doen, Tamarinde én Rambo. Volgende week zetten we Rambo 5 daagjes in de Drunense Duinen, dus ik kan nog heerlijk ontspannen rondcrossen met de pony. Deze winter gaat hij weer terug naar zijn oude thuis.
Groetjes Janneke
Laatst bijgewerkt door Rinde op 14-06-07 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt