Om 11.00 uur eerst naar een paardje wat we nog niet eerder hadden gezien. Ruin, 7 jaar, L dressuur op wedstrijdniveau en springt 1.10 met eigen training (geen concourservaring) Donker vosje (met een soort van kopergloedje erover of zo) en circa 1.70 mtr. Wel een KWPN-er maar zonder papier (kan ik dat eventueel nog achterhalen??)
Een super knuffel en aanhakelijk dier. Meisje heeft hem voorgereden en liep super. Heel makkelijk in de mond, netjes voor het been (mag iets beter, maar absoluut geen slome donder) en sjouwt gewoon goed. Heerlijk gereden (wat is dat wennen op een ander paard en zadel zeg, voel me net een beginner

Mijn vriend (beginner) ook even gereden en voelde zich er ook goed op. Hij doet geen pas fout! (erg fijn!)
2e paardje om 14.00 uur gingen we voor de 2e keer kijken. Merrie, vosje, 1.62 mtr, Z dressuur, wat pittiger typetje. Ik ben er heilig van overtuigd dat ze me hadden verteld dat ze 8 of 9 jaar oud was. Kreeg gister ineens te horen dat ze 15(!!!!) jaar oud is. Tja, dat is dan meteen een bekeken zaak. Daar begin ik niet aan. Zonde want het was echt een leuk paardje. Maar ik moet zeggen dat mijn vriend beter op dat andere paardje past i.v.m zijn lengte!
We gaan dus vrijdag w.s voor de 2e keer naar dat 1e paardje kijken. Ik ben erg benieuwd. De 2e keer is altijd anders dan de 1e keer. Je let op andere dingen en bent net even wat nuchterder (1e keer is altijd spannend he!

Ik vind het nog steeds heel erg moeilijk allemaal. Hij voldoet aan alle eisen dus wat dat betreft zit het wel goed. Ik vind het alleen zo moeilijk om de knoop door te hakken, of we niet wat verder moeten kijken of zo?? Dit is nu het 5e of 6e paard wat we zien of zo. Moeilijk allemaal hoor.
Ik zou willen dat het al vrijdag was!!!

Mocht er iemand in de buurt van Westerland (Noord Holland wonen) en tijd hebben om mee te gaan kijken dan hoor ik het wel!